.

Beantwoord

Hoe komt dat het dat ik geen sms'jes heb ontvangen dat mijn internetbundel op is?

  • 7 January 2017
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Hallo Simyo,

ik kwam erachter dat mijn 3G niet uit stond, en door instabiele WiFi verbinding is die dus verder gegaan op mijn 3G verbinding.
Vervolgens kreeg ik vanochtend een bericht van Simyo dat ik flink over mijn bundel zit, normaal krijg ik ook een waarschuwing dat ik bijvoorbeeld 80% of 100% verbruikt heb van mijn bundel maar dat heb ik deze keer niet gekregen.

Ik hoop dat we hier samen iets aan kunnen doen want ik moet nu een erg hoog bedrag betalen. Ik snap dat het natuurlijk mijn eigen verantwoordelijkheid is maar ik snap ook niet waarom ik geen SMS heb gekregen met een 80% of 100% waarchuwing.

Bedankt,
Vos
icon

Beste antwoord door Samantha 9 January 2017, 15:23

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Vos,

wat vervelend dat dit is gebeurd.
Het is wel erg gek dat je geen 80 en 100% procent waarschuwingen hebt gekregen dat krijgt iedereen namelijk.

Waarschijnlijk zal een moderator de kosten met je regelen.

Groet Paul.
Badge +7
Hoi FamVos,

Welkom op het Simyo forum! :)

Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van deze kosten buiten de bundel. Ontzettend balen dat je telefoon geen goede verbinding met wifi kon maken, zodat je bent gaan internetten op je 3G verbinding. Ik vind dit heel vervelend voor je.

Het klopt dat we altijd sms'jes versturen op het moment dat je 80% en 100% van je bundel hebt verbruikt. Dat hebben we deze keer ook gedaan. Het 80% sms'je is verstuurd op 4 januari om 01.19 uur. Het 100% sms'jes is verstuurd op 7 januari om 05.36 uur. Kun je in je telefoon controleren of je deze sms'jes ontvangen hebt?

Helaas kan ik vanwege jouw privacy niet zien waar de MB's aan op zijn gegaan. Dit kun je wel terugzien in je telefoon. Onze blog geeft tips hoe je dit in je telefoon terug kunt zien. Je kunt er dan voor kiezen om de instellingen van deze app(s) aan te passen, of deze te verwijderen. Zo kun je voorkomen dat dit in de toekomst nog een keer gebeurt.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@PaulH, Bedankt voor je hulp 🙂

Reageer