.

Beantwoord

Komt er ook een 3GB internetbundel?

  • 27 January 2016
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Hey simyo, waarom jullie nog 1 cijfer verwijderd zijn van een 10? omdat jullie "nog" geen 3 gb data bundel hebben.

Voor mij is 2 gb net te weinig, maar 4 gb weer veelste veel!

Kan er een 3 gb internet bundel komen aub?

Bundel bijkopen zie ik als geen optie, dat is in verhouding veelste duur!
icon

Beste antwoord door Angelica 28 January 2016, 11:41

Bekijk originele reactie

Simyo moet een 3 gb bundel aan gaan bieden.


3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi JoeyAngel,

Welkom op het forum van Simyo 🆒

Tof dat je ons de ruimte biedt om door te groeien naar een 10. De enige optie die we nu bieden voor 3 GB is bij klanten die een jaarabonnement hebben en hun abonnement verlengen met een jaar. Zij krijgen 50% van hun MB's gratis. Heb je 2 GB, krijg je er 1 GB bij. Zo kom je op 3 GB. Je kan dus een jaarabonnement afsluiten om hier over een jaar ook gebruik van kunnen te maken. Ik ga het sowieso voorleggen en wie weet gaat jouw idee ervoor zorgen dat er een 3 GB internetbundel komt :D

Als je nog vragen of ideeën hebt, laat je het dan weten? :)

Groetjes, Angelica
Hai Angelica,

Inderdaad een soort retentie aanbod, maar daar koop ik niks voor :p
Jammer, want als het wel bij een jaar contract had gekund, zonder dat je eerst een jaar lid moest zijn geweest, had ik best mijn maand contract om willen zetten naar een jaar contract.

Nu heb ik daar geen reden voor en is er zelfs een kans dat ik naar een andere aanbieder zou gaan die dit wel kan bieden. Zo verlies je dus klanten terwijl het juist een mooie kans zou zijn om ze langer aan je te binden!

Ik kreeg het advies van je collega aan de telefoon om dan maar 2x 500 mb (10 euro) bij te kopen, maar dan betaal ik het zelfde en krijg ik er minder voor terug 😛 niet echt een oplossing dus. :?

't zou tof zijn als die bundel beschikbaar komt!

Groetjes
Reputatie 7
Badge +10
Hoi JoeyAngel,

Ik begrijp je punt en snap ook dat je hier op dit moment niet zoveel mee kan. We proberen natuurlijk zo veel mogelijk met je mee te denken zodat jij alsnog het abonnement hebt wat het beste bij je past. Ik vermoed dat mijn collega aan de telefoon om deze reden nog weer ander advies heeft gegeven.

Zoals Angelica heeft aangegeven, zorgen wij ervoor dat jouw feedback bij de juiste persoon terecht komt. Wie weet kunnen we jou in de toekomst wel blij maken met een internetbundel die bij je past.

Groetjes,
Angela

Reageer