.

Beantwoord

Komt er een onbeperkte databundel?

  • 3 February 2017
  • 13 reacties
  • 480 Bekeken

Goededag Team Simyo,

Waarom hebben jullie geen aanbieding of bundel voor onbeperkt 3G data net als bijna elke andere provider?
Zou mijn en velen anderen een hoop kopzorgen schelen met aanpassen van de bundel elke maand :)

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 July 2018, 08:25

Bekijk originele reactie

13 reacties

Goededag Team Simyo,

Waarom hebben jullie geen aanbieding of bundel voor onbeperkt 3G data net als bijna elke andere provider?
Zou mijn en velen anderen een hoop kopzorgen schelen met aanpassen van de bundel elke maand :)

Met vriendelijke groet.

Tja, dan zit er maar 1 ding op voor jou en vele anderen nietwaar? Kies de allerhoogste databundel dan heb je geen kopzorgen meer vanwege aanpassen elke maand. 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hoi TranceDJ1984,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat tof dat je alleen maar meer wilt internetten 😃 Ik zie dat jij gebruik maakt van de extra voordelige verlengbundels. Dat betekent dat jij je internetbundel kunt verhogen naar maar liefst 6000 MB. Zou je dat op krijgen, of heb je nog meer MB's nodig? Een hogere bundel kan ik je helaas niet aanbieden.

Of we ooit gaan beginnen aan onbeperkte bundels kan niemand zeggen, maar dat zit er op de korte termijn niet in. Sorry! Gelukkig zijn de internetbundels voor de meeste mensen groot genoeg 😃

Heb je hier nog vragen over?

@ Friesian, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Badge
Goedemorgen Simyo,

In jullie app staat dat men bij het opgebruikren van databundels gewoon een nieuwe kan aanschaffen. Dit is misleidend, er moet bij staan nadat je maand verlopen is.En ja ik pleit er ook voor dat er een onbeperkte bundel komt. Zelfs met wifi in de trein en kpn hotspots (allebei onveilig), moet ik heeel erg zuinig doen. Gewoon een onbeperkte bundel toevoegen als de animo niet genoeg is, weghalen.

Ikke
Reputatie 7
Badge +10
Hi Dideyo,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je die tekst misleidend vindt. Ik zie dat jij een Prepaid aansluiting hebt. Je kunt dus altijd een internetbundel kopen nadat je oude bundel op is. Je hoeft dus niet een maand te wachten 🙂 Ik zie wel dat er iets mis gaat bij jou met de weergave. Zie jij nu dat je een bundel hebt? Je hebt er namelijk wel netjes eentje gekocht, maar toch zie je nog dat je oude bundel op is. Ik zal dit meteen door de technische afdeling recht laten zetten. Mijn excuses voor de verwarring!

Ik kan me voorstellen dat jij de 1000 MB-bundel niet groot genoeg vindt. Een grotere Prepaid bundel bestaat helaas niet. We hebben 'm zelfs al vergroot - eerst hadden we kleinere bundels voor Prepaid. Wist je dat je ervoor zou kunnen kiezen over te stappen naar een Sim Only. Je kunt dan namelijk gebruik maken van grotere bundels: 1000 MB, 2000 MB of 4000 MB. De overstap kun je maken door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Beltegoed & tarieven > Overstappen naar Sim Only. Je bent dan al één werkdag later overgestapt. Je hoeft niet eens een nieuwe simkaart zelfs! Die blijft hetzelfde.

Heb je daar iets aan? 🙂

Groetjes,
Jihane
Ik zou ook dolgraag een onbeperkte bundel willen! Al jaren erg tevreden klant en een onbeperkte bundel als extra zou echt top zijn, vooral omdat ik enorm graag muziek luister onderweg. Ik zit al aan de max en kan geen stap meer omhoog helaas!

Overigens: de tijdelijke actie met verlaagde bundels, welke zijn dat? Want volgens mij zie ik geen prijsverschillen..
Hoi Editor - @Editor90

De tijdelijke actie met verlaagde bundels is er niet😉🙂, wel zijn de prijzen van de 1000 en 4000MB tijdelijk verlaagd zoals je - Hier - kunt lezen.

Heb je trouwens vast internet van KPN? Dan krijg je verdubbeld aantal belminuten en MB met Simyo compleet.

Fijne zonnige dag nog ! 😎
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Editor90,

Van harte welkom op het Simyo Forum! 🙂

Als je houdt van lekker lang muziek luisteren dan wil je natuurlijk zoveel mogelijk MB's hebben. Slim dat je even contact met ons zoekt. Zoals Friesian al zegt kun je wat geld besparen via de tijdelijke actie, we hebben alleen geen actie met de 8000 MB bundel die je nu hebt. Mocht je thuis vast internet van KPN hebben dan kun je wel jouw bundels kosteloos laten verdubbelen inderdaad, dit heet Simyo Compleet. Op dit moment is het nog niet te zeggen of we een onbeperkt internetbundel gaan krijgen.

Heb je hier nog vragen over? Dan weet je ons te vinden. :)

Bedankt voor de tips en het meedenken Friesian!

Groetjes,
Thomas
Badge
Zomaar een idee...de bundel van 2000MB wordt 2500MB, 4000MB wordt 5000MB en die van 8000MB wordt 10000MB. Dit is net even wat ruimer en makkelijker te onthouden denk ik.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Ruud_73,

Leuk idee om de internetbundels wat uit te breiden en makkelijker te onthouden te maken. Aanpassingen aan bundels zijn behoorlijk ingrijpend, wel weet ik dat mijn collega's zeker geïnteresseerd zijn in dergelijke ideeën dus ik zal het aan hen doorspelen via onze 'Wall of Change'. Mocht er een verandering komen in de bundels dan hoor je dat uiteraard van ons via e-mail, de website én het forum. 🙂

Tof dat je met ons meedenkt! :D

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +7
Zomaar een idee...de bundel van 2000MB wordt 2500MB, 4000MB wordt 5000MB en die van 8000MB wordt 10000MB. Dit is net even wat ruimer en makkelijker te onthouden denk ik.

Waarom 2.5/5/10 makkelijker te onthouden dan 2/4/8?
Reputatie 6
Badge +4
Zomaar een idee...de bundel van 2000MB wordt 2500MB, 4000MB wordt 5000MB en die van 8000MB wordt 10000MB. Dit is net even wat ruimer en makkelijker te onthouden denk ik.

Waarom 2.5/5/10 makkelijker te onthouden dan 2/4/8?


Daar ben ik ook benieuwd naar wimj12! 🙂
Reputatie 7
Badge +7
En ik ben ook wel benieuwd naar hoe TS er bij komt dat bijna alle providers een onbeperkte databundel hebben.
Als ik een beetje klik op de bekende namen (Telfort, KPN, Simpel, Hollandsnieuwe en Vodafone) zie ik geen
onbeperkte databundels.

Er zullen er vast wel een paar zijn. Maar “bijna alle”???

Kijk ik verkeerd?
Reputatie 6
Badge +5
Hi wimj12

ik ben ook even rond gaan kijken. De hoeveelheid providers die een onbeperkte bundel aanbieden valt inderdaad hartstikke mee. Zijn post is echter al bijna 1,5 jaar oud, misschien was het toentertijd anders?

Groetjes,
Niels

Reageer