.

Beantwoord

Komt er een onbeperkt internetten bundel?

  • 15 September 2017
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Badge
Vandaag zag ik dat mijn bundel bijna op was na het kijken van 2 YouTube video's (ik heb een bundel met 4 GB) Ik betaal wel een groot bedrag per maand. Nu zie ik dat je voor rond de €20 onbeperkt MB kan krijgen bij andere providers. Nu zie ik niet de optie bij simyo om onbeperkt mb te krijgen. Komt die optie binnenkort? Ik en een paar vrienden (die ook allemaal bij simyo zitten) zijn Mischien van plan om over te stappen naar een andere provider.

Groet
icon

Beste antwoord door Ray 16 September 2017, 12:27

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hier is reeds een zeer uitgebreid topic over, neemt niet weg dat je de vraag niet mag stellen 😉. De wens is er van vele maar tot op heden is er nog geen onbeperkt internet bundel.

https://forum.simyo.nl/stel-je-vraag-57/onbeperkt-internet-38475
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jacob,

Welkom op het Simyo Forum!

Ah, wat jammer dat je zo snel door je bundels heen dacht te zijn! Weet je zeker dat je goed kijkt? Ik zie namelijk dat je nog grofweg 2000 MB's hebt. Ook heb je geen sms gehad om je te waarschuwen over het opraken van je bundel.

Dat gezegd hebbende, zit het er op de korte termijn niet aan te komen dat we een Onbeperkt internetten-bundel gaan aanbieden. Sorry! Zou een grotere internetbundel ook goed zijn? Bijvoorbeeld 6000 of 8000 MB? Wat is handig voor jou? Ik kan je suggestie dan namelijk op onze 'Wall of Change' hangen - dat is een wand waar alle ideeën terecht komen. Ze worden dan wekelijks besproken door de afdelingen die hierover gaan.

Laat je het me weten?

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi Jacob,

Welkom op het Simyo Forum!

Ah, wat jammer dat je zo snel door je bundels heen dacht te zijn! Weet je zeker dat je goed kijkt? Ik zie namelijk dat je nog grofweg 2000 MB's hebt. Ook heb je geen sms gehad om je te waarschuwen over het opraken van je bundel.

Dat gezegd hebbende, zit het er op de korte termijn niet aan te komen dat we een Onbeperkt internetten-bundel gaan aanbieden. Sorry! Zou een grotere internetbundel ook goed zijn? Bijvoorbeeld 6000 of 8000 MB? Wat is handig voor jou? Ik kan je suggestie dan namelijk op onze 'Wall of Change' hangen - dat is een wand waar alle ideeën terecht komen. Ze worden dan wekelijks besproken door de afdelingen die hierover gaan.

Laat je het me weten?

Groetjes,
Jihane



Hoi Jihane, jammer dat er geen onbeperkt mb is. Maar hoe kan je dan 8000 mb per maand krijgen? Want dat zou wel fijn zijn omdat ik me bundel erg veel gebruik.

Groeten jacob
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jacob,

Dankjewel voor je feedback! Ik zal je suggestie op de Wall of Change hangen.

Ik heb je ook nog 1000 MB's cadeau gegeven! Je kunt deze MB's activeren door op Mijn Simyo in te loggen en dan het cadeautje dat je ziet verschijnen digitaal uit te pakken. Je kunt dit zowel via de website als via de App doen. Let je erop dat de MB's alleen geldig zijn in de maand waarin je ze activeert? Als je dat dus in september doet, zijn ze t/m 30 september geldig. Wacht je tot oktober? Dan zijn ze t/m 31 oktober geldig.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Badge
[quote=Jihane]Hoi Jacob,

Dankjewel voor je feedback! Ik zal je suggestie op de Wall of Change hangen.

Ik heb je ook nog 1000 MB's cadeau gegeven! Je kunt deze MB's activeren door op Mijn Simyo in te loggen en dan het cadeautje dat je ziet verschijnen digitaal uit te pakken. Je kunt dit zowel via de website als via de App doen. Let je erop dat de MB's alleen geldig zijn in de maand waarin je ze activeert? Als je dat dus in september doet, zijn ze t/m 30 september geldig. Wacht je tot oktober? Dan zijn ze t/m 31 oktober geldig.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane[/quote


Dank je wel Jihane, ik heb het cadeau ontvangen!👌🏻 👍🏻 👍🏻 Dank je wel. Ga hem denk ik wel pas openen in september. Maar nog even over die 8 GB, ik ben daar best wel erg geïnteresseerd in omdat onbeperkt geen optie is. Ik zou dan graag voor die optie willen gaan kiezen. Maar weet u wanneer deze optie mogelijk word, want in de simyo app is het niet mogelijk om 8 GB te kiezen. En hoeveel extra zou ik dan moeten betalen om van 4GB naar 8GB te gaan?

Groetjes,
Jacob
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jacob,

Heel graag gedaan namens Jihane!

Wij hebben het op onze Wall of Change geplaatst. Zodra het mogelijk is om voor een grotere internetbundel te kiezen, zullen wij al onze klanten hier per e-mail van op de hoogte houden. Het is helaas niet bekend wanneer dit zal gebeuren.

Laat je het weten als je meer vragen hebt? :D

Groetjes,
Asma

Reageer