.

Beantwoord

Komen er grotere bundels?

  • 27 March 2019
  • 3 reacties
  • 273 Bekeken

Komt er in de toekomst een mogelijkheid tot het instellen van een data bundel die groter is als het huidige maximale. Zou het mogelijk zijn om zelfs Simyo onbeperkt data in het leven te roepen !!!


Mvg T.bal
icon

Beste antwoord door Groentjuh 27 March 2019, 12:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als klant kan ik het volgende uit ervaring zeggen:
Als er vraag is naar grotere, dan zal Simyo daar zeker naar luisteren. In het verleden waren de bundels veel kleiner en ze zijn in de tussentijd alleen maar groter geworden.

Tegenwoordig is 8GB beschikbaar, die verdubbelt wordt als je KPN compleet hebt. Hopelijk gaat Simyo daar in de toekomst weer eens iets boven zetten!

Hoeveel MB/GB zou jij als bundel willen hebben?

De ervaring leerde mij wel dat dat soms wel een tijdje duurt!
Voor mij persoonlijk zou unlimited data erg fijn zijn !
Reputatie 7
Badge +10
Hi T.Bal,

Welkom op 't Simyo Forum!

Goed dat je aangeeft meer data te willen hebben! Ik zie dat jij nu de bundel hebt van 10 000 MB's. Zoals Groentjuh al zei, kun je met Simyo Compleet je bundels verdubbelen waardoor je (zonder extra kosten!) 20 000 MB's zou kunnen hebben. Je kunt Simyo Compleet activeren als je een vast KPN abonnement thuis hebt. In combinatie met je Simyo aansluiting, krijg je dan gratis twee keer zoveel data/minuten!

Zoals Groentjuh aangaf, werken we eraan om onze bundels steeds meer te laten passen bij onze klanten. We hebben intussen grotere bundels dan voorheen. Of er een onbeperkt internet-bundel gaat komen kan ik je niet vertellen! Het staat voorlopig niet op de agenda, maar je weet maar nooit wat de toekomst brengt. Goed om te weten dat je er behoefte aan hebt, in ieder geval! Altijd handig om te weten wat de wensen zijn.

Ik heb je als cadeautje nog 1000 MB's extra gegeven 😉 Je kunt deze MB's via Mijn Simyo activeren door in te loggen en dan te dubbelklikken op het cadeautje dat je ziet verschijnen. Je kunt ze uitpakken wanneer je wil! Ze zijn actief in de kalendermaand waarin je ze uitpakt. Als ik jou was zou ik ze dus niet uitpakken in maart, want deze maand is zo weer voorbij. Je kunt ze bijvoorbeeld in april uitpakken (of in mei! Of in juni!).

Heb je hier nog vragen over?

@ Groentjuh, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer