.

Beantwoord

Kan ik tijdelijk mijn data verhogen voor buiten Europa?

  • 10 July 2019
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken

Badge
Hallo,
kan ik voor 1 maand mijn databundel verhogen voor een maand buiten Europa? Daarna wil ik weer terug naar mijn oude databundel .
vr gr Berend
icon

Beste antwoord door Kevin 10 July 2019, 12:09

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Simyo heeft geen bundels voor buiten Europa.
Reputatie 5
Badge +4
Ho Berhut,

Welkom terug op Simyo forum!

Helaas is geen van onze bundels geldig buiten Europa. Verhogen van de bundel heeft dus geen zin. Buiten Europa betaal je €5 per MB dus het is sterk af te raden om daar te internetten. Je kunt het best voor vertrek de optie 'internet in het buitenland' al uitschakelen en je toestel opnieuw opstarten om hoge kosten te voorkomen. Het is een stuk voordeliger om ter plekke een simkaart aan te schaffen met data zodat je buiten Europa toch kunt internetten.

Normaal gesproken kun je iedere maand je internetbundel verhogen om te internetten binnen Europa en de maand erna weer terug naar je oude bundel. Ik zie dat jij op dit moment gebruikmaakt van een actiebundel die niet meer beschikbaar is maar je nu nog wel maandelijks krijgt. Als je deze nu wijzigt dan is deze volgende maand niet meer te kiezen. Je zou daarna dus weer de normale prijs gaan betalen voor 2000 MB (€8,00). Je kunt de bundel dus beter laten staan zoals deze nu is.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,

Kevin

Reageer