.

Beantwoord

Kan ik mijn Prepaid databundel aanpassen?

  • 12 July 2016
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Beetje stomme vraag misschien, maar ik vroeg me af of het misschien voor één keer mogelijk zou kunnen zijn mijn huidige databundel te wijzigen? Heb namelijk afgelopen vrijdag een 100 MB-bundel (bij prepaid dus) afgesloten maar ben sinds dit weekend helemaal Pokémon Go-verslaafd. Niet zo handig dus met die bundel. Is er een mogelijkheid dat iemand handmatig mijn bundel aanpast naar die van 250 MB (en natuurlijk het bijbehorende bedrag van mijn beltegoed afschrijft)?
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 July 2016, 18:58

Bekijk originele reactie

6 reacties

Weet je dat wanneer de bundel op is je weer een nieuwe kunt aanschaffen? De oplossing ligt voor het grijpen (voor jou), lijkt me.
Badge
Oh, want in het overzicht staat dat ik pas weer een nieuwe kan activeren als mijn huidige bundel is verlopen (8 augustus, dus, volgens mijnsimyo), niet als die op is (veel eerder dan 8 augustus, ben ik bang).
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-internet-120

Belangrijk stukje...
Is je bundel op? Dan kun je een nieuwe bundel aanvragen op Mijn Simyo onder het kopje Overzicht.

Maar het kan zijn dat een moderator zijn/haar mysterious fingers gebruikt en je wens volbrengt als goede fee.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marg0,

Wat leuk dat je Pokémon Go aan het spelen bent! Je bent zeker niet de enige! Ik heb zojuist een Pidgey gevonden op mijn toetsenbord 😉 Ik snap dat je dan graag meer MB's hebt, zodat je er lekker mee op pad kunt. Wat Friesian zegt is helemaal waar: zodra jouw databundel op is, kun je een nieuwe bestellen. Je hoeft dus niet te wachten op 8 augustus!

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt? (Of als je toffe Pokémon gevangen hebt?)

@ Friesian: Dankjewel voor je inbreng!

Groetjes,
Jihane
Badge
Oké! Nou, dank jullie wel! Dan had ik die boodschap verkeerd begrepen.

Nog één vraagje: hoever moet de bundel op zijn voordat ik een nieuwe kan bestellen? Tot op de KB nauwkeurig?

(Helaas heb ik nog geen toffe Pokémon gevangen vandaag! En (ook) helaas zitten er bij mij maar heel weinig Pokémon op kantoor...)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marg0,

Graag gedaan! De bundel moet wel helemaal op zijn, ja. Dan kun je meteen een nieuwe bestellen.

Haha, oei! Toen ik net beneden koffie ging halen heb ik een Wartortle gevangen. Die is best tof, toch? 🆒

Groetjes,
Jihane

Reageer