.

Beantwoord

Kan ik mijn MB's delen met een andere Simyo klant?

  • 1 January 2019
  • 11 reacties
  • 1261 Bekeken

Kan ik mijn MB delen met een andere simyo klant?
icon

Beste antwoord door Ray 2 January 2019, 07:36

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Zou best kunnen dat dit groepabonnement is. Maar dan voor een kleine groep, met een kleine bundel.
Dan toch even voor de zekerheid vermelden.dat je dan 2 afzonderlijke nummers nodig hebt die dan uit 1 bundel snoepen. Bij een duo-simkaart heb je 2 simkaarten met 1 ..... 06-nummer en dan geldt wat ik schreef. Hetzelfde principe geldt dan ook bij bijvoorbeeld smartwatch/smartphone gebruik.

Volgens mij lijkt je wens op wat bij bedrijven een groepsabonnement heet.
Reputatie 7
Badge +7
Nee, ik wil wel allebei gelijk actief kunnen zijn.
Dus @ wimj12, als ik het goed begrijp denk je eigenlijk aan een duo-simkaart. Een 2e simkaart die gebruikt wordt voor dezelfde bundel(s) heeft wel als nadeel dat slechts 1 simkaart actief kan zijn op het netwerk. Dus 1 telefoon staat uit, de ander is actief in gebruik.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi wimj12,

Goed om te weten dat hier vraag naar is. We nemen het voor je mee. Hopelijk kunnen we snel iets soortgelijks gaan aanbieden! :)

Groetjes,

Kevin
Reputatie 7
Badge +7
Ik zou samen met mijn vrouw genoeg hebben aan 1 bundel van 1 of 2 GB. De ene keer gebruik ik meer, de andere keer mijn vrouw.
Reputatie 6
Badge +5
Hi wimj12,

Wat voor familiebundels zat je dan precies aan te denken? Bij Simyo bestaat de mogelijkheid om een tweede simkaart op je aansluiting te gebruiken nog niet. Hetzelfde geldt voor een tweede nummer met een gedeelde bundel.

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +7
Ja, ik zou graag een soort van family bundel willen. Dat wordt, als je het al kan vinden slechts sporadisch aangeboden.
En dan met megabundels en dito prijzen.

Wat is zou willen dat ik bij mijn abonnement voor bv 2 euro per maand een tweede simkaart kan kopen die uit dezelfde bundel graait. Op is op, dus het werkt alleen als je beide bescheiden (en voorspelbare) gebruikers bent.

Commercieel niet aantrekkelijk vrees ik, dus dat zal wel niet komen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Els,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik zie dat Ray al het juiste antwoord gegeven heeft 🙂 Het is, voorlopig, niet mogelijk om je MB's met andere Simyo klanten te delen. Sorry! Is dat iets waar je behoefte aan zou hebben? Dan neem ik je feedback mee!

@ Ray, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
dank u wel voor uw reactie.
Goedemorgen en de beste wensen,

Nee dat is iets wat bij Simyo niet mogelijk is.

Reageer