.

Beantwoord

Kan ik mijn hele bundel gebruiken in zone 1?

  • 4 June 2017
  • 7 reacties
  • 179 Bekeken

Na 1 juni 2017
Kan ik in het buitenland, zone 1, mijn gehele 2000 mb internetbundel gebruiken, of maar een gedeelte hiervan?
icon

Beste antwoord door wimj12 4 June 2017, 10:34

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
De hele bundel. Alleen mensen met een unlimited bundel (bij een andere provider; simyo biedt dit niet) hebben te maken met deelbundels in het buitenland.
Dank je voor je reactie. Bij sommige providers mag je maar een gedeelte van je bundel in het buitenland gebruiken. Ik kon daarover niets vinden bij de info van Simyo.
Reputatie 7
Badge +7
Volgens mij is dat (na 15 juni) in strijd met de EU regels.
Dat dacht ik ook. Diegene met die andere provider mag dat nog eens goed navragen 😊
Het is weer even wennen.
Dank voor je antwoord, mij is het in elk geval duidelijk.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Faye7,

Welkom op het Simyo Forum!

Goede vraag 😃 Vanaf 1 juni kun je gewoon je bundels in zone 1 gebruiken zoals je dat ook in Nederland doet. Dat betekent dat je je volledige belbundel én je volledige internetbundel gewoon kunt gebruiken in bijvoorbeeld Spanje. Heb je een bundel van 2000 MB's? Dan kun je 2000 MB's verbruiken in het buitenland.

Let je er wel op dat je € 0,15 per MB en € 0,23 per minuut (en € 0,07 per sms) betaalt als je buiten je bundel zit? Houd dat dus goed in de gaten 🙂 Je krijgt ook een sms als je op 80% en als je op 100% van je internetbundel zit. Dat is enorm handig, want je kunt je beslissingen dan daarop afstemmen. Krijg je een 80% sms? Dan is het misschien tijd om 500 MB's voor € 5,- bij te kopen. Of wil je toch niet meer internetten? Dan kun je eventjes verdergaan totdat je op 100% zit (en daar een sms van krijgt) en daarna je internet uitzetten.

Heb je nog andere vragen?

@ Wimj12, dankjewel voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Dank jullie wel voor de antwoorden. Het is me nu helemaal duidelijk.
En ik heb geen vragen meer.
Badge +7
Hoi Faye7,

Super! Graag gedaan en alvast een fijne tijd in het buitenland gewenst :D

Groetjes,
Samantha

Reageer