.

Beantwoord

Kan ik internet tegoed overhevelen naar een andere persoon?

  • 2 August 2017
  • 3 reacties
  • 446 Bekeken

Badge
Ik heb een abonnement met 200 mb internetdata tegoed per maand. Kan ik deze maand en een andere maand bijvoorbeeld 50 mb of 100 mb van de 200 mb overhevelen naar mijn zoon of 50 mb naar mijn ene zoon en 50 mb naar mijn andere zoon? Ik maak nauwelijks gebruik van mijn bundel maar betaal er wel voor, een beetje zonde. Het zou mooi zijn als ik ze toch kan benutten binnen mijn eigen familie.
icon

Beste antwoord door Caspar 4 August 2017, 15:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Edwinn,

Welkom op 't forum :)

Wat lief dat je je overgebleven MB's wilt overzetten naar een ander account. Helaas is het niet mogelijk om je MB's over te zetten naar een ander account. Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Badge
Hoi Caspar,

Eigenlijk best vreemd dat dat niet kan. Technisch is zoiets in geen geval ingewikkeld te realiseren. Dat dit niet kan is vanuit het bedrijf gedacht en niet vanuit de klant. Ik heb een abonnement, waar ik elke maand voor betaal, maar heb geen vrije keuze in hoe ik mijn tegoeden opmaak (zelf of weggeven). Kun je dit eens inbrengen bij Simyo om deze dienst mogelijk te maken? Wat raad je in mijn geval aan om met de vele minuten/smsen en mb's te doen, die ik maandelijks overhoud en aan het einde van de maand oplossen in niets anders dan een plus op de bankrekening van Simyo?

Groeten Edwin
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Edwinn,

Ik kan me voorstellen dat je het zonde vindt dat deze ongebruikte tegoeden vervallen. Dit is echt wel hoe het werkt 😞 Ik houd er niet zo van om met 'algemene voorwaarden' te wapperen. Maar in dit geval staat hier precies wat jij wilt weten. Je neemt van ons bundels af met de geldigheid van 1 maand. Alles wat je niet zelf verbruikt, zal vervallen. Je kan het niet meenemen naar een andere maand of weggeven.

Ik vind je idee helemaal niet gek! Dus ik ga dit zeker op onze Wall of Change plaatsen. Dit is een muur met daarop allemaal tips en suggesties van onze klanten. Er wordt serieus omgegaan met deze verzoeken en intern goed gekeken wat er mogelijk gemaakt kan worden. Ik kan je niets beloven, maar wie weet kunnen we in de toekomst toch aan deze wens voldoen.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer