.

Beantwoord

Kan ik iets anders krijgen in plaats van een gratis internetbundel?

  • 1 April 2020
  • 4 reacties
  • 244 Bekeken

Badge

Ik ben al bij Simyo sinds 2014 en krijg jaarlijks een cadeau van 1000 mb terwijl ik geen smartphone heb en er ook geen interesse in heb.Is er na al die jaren niets anders wat jullie mij kunnen aanbieden in plaats van mb's? dmv korting?

Met vriendelijke groet

R.duindam

icon

Beste antwoord door Bas 1 April 2020, 10:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

@ramonduindam Een soortgelijke vraag komt met enige regelmaat terug op dit forum. Echter, nee, Simyo, geeft geen cadeau voor je Simyaardag in een andere vorm. Het is natuurlijk ook een cadeautje he… ;)

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Ramon, 

Welkom op ons forum! :blush:

Nou is het zo dat je van ons ieder jaar een gratis 1000MB internetbundel krijgt op het moment dat je weer een jaar langer klant bent. Maar ik begrijp dat je daar zonder smartphone niet zoveel aan hebt! 

Ik zie wel dat je nog een oud tarief betaalt voor je Simyo Onbeperkt-bundel. Als je even naar Mijn Simyo gaat, dan kun je daar je belbundel aanpassen naar dezelfde bundel maar dan voor € 2,- minder. Heb je daar wel wat aan? :wink:

Groetjes, 
Bas

 

Badge

Dank je wel Bas ,het was mij nooit opgevallen dat er een nieuw tarief was , 2 euro korting per maand is natuurlijk ook een mooi cadeau. Ik heb de bundel nu aangepast.

Groet Ramon

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ramon,

 

Super! Laat je het weten als we je nog ergens bij kunnen helpen?

 

Fijne dag! :)

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer