.

Beantwoord

Kan ik gebruik maken van Kpn fon met Simyo?

  • 19 September 2017
  • 4 reacties
  • 466 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Ik heb een simyo abonnement en heb kpn fon ingesteld. Echter zelf gebruik maken hiervan lukt niet. Ik krijg telkens bericht dat er fout is opgetreden en het later nog maar eens moet proberen. Wat gaat er mis, waar en hoe dit op te lossen.
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 September 2017, 19:34

Bekijk originele reactie

4 reacties

Kpn fon is een product van kpn, al is Simyo een dochter van kpn. Het zijn afzonderlijke ondernemingen. Fon kan gebruikt worden door kpn klanten niet door Simyo klanten.
Reputatie 2
Badge +2
Ik heb bij kpn een 3 in 1 abonnement vooor tv, internet en thuistelefoon. Toen ik pas bij simyo zat werkte kpn fon wel.
Rara.
Overigens wel verwarrend als geadverteerd wordt dat Simyo gebruik maakt van het kpn netwerk, maar dat kpn fon daar dan niet bij hoort. Beter om expliciet te vermelden dat dit niet kan. Mogelijk was ik dan elders gegaan dan bij Simyo.
Als jij thuis internet afneemt van KPN dan hoort het wel te werken. Neen daarvoor contact op met de helpdesk van KPN op 0800-0402

En dat Simyo gebruik maakt van het netwerk wil niet per definitie zeggen dat je dan zomaar alles van KPN kan gebruiken.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Napoleon,

Goed dat je dit nog even bij ons checkt. Simyo maakt inderdaad gebruik van het KPN-netwerk, maar is een losstaande provider. De voorwaarden voor een KPN-abonnement gelden dus niet automatisch voor een aansluiting van Simyo.

Het is helaas niet zo dat je met een Simyo-aansluiting gratis gebruik kunt maken van KPN fon. Hiervoor heb je een KPN-product nodig. Op het moment dat je geen KPN-aansluiting hebt is het via Premium Hotspots van KPN wel mogelijk om als klant van een andere provider gebruik te maken van deze dienst. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met KPN voor meer informatie.

@ Friesian en Ray, bedankt voor de uitleg!

Groetjes,
Els

Reageer