.

Beantwoord

Kan ik een simkaart aanschaffen voor mijn iPad?

  • 24 May 2020
  • 6 reacties
  • 404 Bekeken

Kan ik een simkaart op het nummer kopen voor mijn iPad?

icon

Beste antwoord door RicoK 24 May 2020, 21:51

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7

Hallo @Jan Bellinga, ja, dat kan. Je kunt een simkaart van Simyo in een 4G-ondersteunend model iPad stoppen. 
Let wel: dat is dan een nieuwe aansluiting met een nieuw nummer. Het kan niet een tweede simkaart met een zelfde nummer zijn.

Reputatie 7
Badge +6

Als aanvulling
Misschien is persoonlijke hotspot iets voor jou, ik gebruik heb inmiddels al een aantal jaren naar volle Tevredenheid

Reputatie 7

@Ron H Zeker, maar het vervelende kan zijn, bij het inschakelen van de persoonlijke hotspot, is dat het betreffende apparaat dat via WiFi verbinding maakt met deze hotspot, dit, logisch, als een WiFi connectie ziet en derhalve ook, indien indien ingeschakeld automatisch updates kan uitvoeren. En dát kan héél erg veel data kosten…
Dus ja, de persoonlijk hotspot is zeker te gebruiken, maar voorzichtigheid is geboden!

Reputatie 7
Badge +6

Tuurlijk je moet er wel op bedacht zijn om 1 schakelaar om te zetten bij de iPad😉

Reputatie 7

Uiteraard, maar je zal de gebruikers de kost moeten geven die er even niet aan hadden gedacht en Simyo weer coulant mag zijn i.v.m. hoog-verbruik….;)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jan,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Je kan inderdaad een simkaart aanvragen voor jouw iPad, maar je kan geen 2 simkaarten met hetzelfde nummer aanschaffen. Is hiermee jouw vraag beantwoord? 

 

Bedankt voor het meedenken RicoK en Ron H :)

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer