.

Beantwoord

Kan ik een dataplafond instellen?

  • 9 May 2018
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

Hallo, is het ook mogelijk om een blokkering te zetten op het overschrijden van je internet bundel? Ik weet dat het het bij sommige providers wel mogelijk is, maar kan het bij Simyo op de website niet vinden.
icon

Beste antwoord door Els 10 May 2018, 11:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Nee bij Simyo kan dat niet. Maar er zijn telefoons die dat kunnen en anders zijn er ook apps voor zoals my datamanager.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi ViggoZeeman,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag stelt, ik snap dat je graag wilt weten wat er allemaal mogelijk is.

Zoals Ray al aangeeft, is het niet mogelijk om een dataplafond in te stellen. Op het moment dat je bundel voor 80% en 100% is verbruikt, sturen we je direct een waarschuwing per sms. Zo kun je zelf op tijd extra MB's bijkopen, of je internetverbinding uitzetten. Sommige telefoons bieden inderdaad wel de mogelijkheid om een dataplafond in te stellen, ook kun je daar verschillende apps voor gebruiken.

Misschien is het handig om ook nog even een kijkje te nemen op deze pagina. Hier geven we nog wat tips om een overschrijding van je internetbundel te voorkomen. Heb je hier nog vragen over?

@ Ray, bedankt!

Groetjes,
Els

Reageer