.

Beantwoord

Kan er een datalimiet ingeschakeld worden vanuit Simyo?

  • 7 September 2016
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Is er een optie waardoor ik niet qua internetgebruik over mijn bundel heen kan? Met mijn vorige sim only abbo (niet van Simyo) werd het internet vertraagd en kon ik er nooit overheen gaan. Dit heb ik ook graag met mijn sim only van simyo. Kan dit?
icon

Beste antwoord door Ilias 8 September 2016, 10:19

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Kittyforman,

Welkom op 't Simyo Forum!

Het is niet mogelijk bij Simyo een om limiet in te stellen voor internet en dus het internetten buiten de bundel uit te schakelen. Wij willen de klanten namelijk zelf laten bepalen of zij buiten de bundel internetten of niet.

Aan de hand van de waarschuwingsberichten die wij versturen bij het opgaan van de bundel , kun je jouw mobiele gegevens uitschakelen of de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' uitschakelen via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen.

Afhangend van het merk toestel dat je hebt is het mogelijk om een datalimiet in schakelen op het toestel zelf. Op dat moment zal het toestel de optie voor internet vanuit het toestel automatisch uitschakelen. Belangrijk is wel dat Simyo niet garant staat bij falen van het toestel. Het is daarom altijd het beste om ook het internet op Mijn Simyo uit te schakelen.

Gaat dat lukken?

Groetjes,
Ilias

Reageer