.

Beantwoord

Kan buitenland bundel voor veel minder dan 125 euro per 500 MB?

  • 10 July 2015
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

Badge
Het buitenland tarief is 0,25 euro per MB per 500 MB is dat 125 euro tewijl een bundel van 500 MB in NL (ook europa) 7 euro kost. Zou het wat zijn om een maandbundel of een andere type bundel internet buitenland aan te bieden voor een (veel) lagere prijs. Dan mogen jullie van mij volgend jaar weer een prijs van de consumentenbond krijgen
icon

Beste antwoord door Naomi 11 July 2015, 11:53

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Bert59, welkom op het forum van Simyo!

Ik begrijp dat je voor in het buitenland graag een speciale internetbundel zo willen. Leuk dat je zo met ons meedenkt :)

Een internetbundel voor in het buitenland is handig, alleen ligt onze prioriteit daar niet. We zijn een klein team en dat willen we graag blijven. Het voordeel daarvan is onder andere dat Simyo goedkoop blijft. Een nadeel van een klein team is dat we niet alles kunnen doen. Je moet nu eenmaal keuzes maken en prioriteiten stellen.

Een internetbundel in het buitenland is op dit moment te tijdsintensief om te bouwen. Op dit moment zijn we vooral bezig met het verbeteren van onze Mijn Simyo app en onze Mijn Simyo pagina. Zoals je waarschijnlijk gemerkt hebt, is er een nieuwe Mijn Simyo pagina gekomen. Onze focus ligt momenteel op andere zaken :)

Heb je hierover vragen?

Reageer