.

Beantwoord

Is mijn Internetbundel direct ingegaan of niet?

  • 26 September 2014
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hoi!

Ik wilde na een maand geen internet toch maar weer internet, en klikte de internetbundel voor 500mb aan om vervolgens mijn abonnement aan te passen. Ik was in de veronderstelling dat zoals vaker geadverteerd werd dat deze bundel direct de volgende maand (dus per 1 oktober) in zou gaan. Echter wekt Mijn Simyo de indruk dat deze direct in is gegaan, terwijl in de bevestigingsmail die ik vervolgens heb ontvangen staat dat de bundel direct geactiveerd wordt als je voor het eerst een bundel activeert, wat dus bij mij niet het geval is.
En mocht hij dus daadwerkelijk geactiveerd zijn, dan vind ik dat erg zonde van de 500mb die ik dan nu snel op zou moeten maken, en wat ik hoop is dat ik de bundel alsnog per 1 oktober in kan laten gaan. Ik laat internet op mijn toestel in ieder geval nog wel uitgeschakeld tot ik meer weet.

Alvast bedankt voor een reactie!

Groet,
Brad
icon

Beste antwoord door Kim 28 September 2014, 21:21

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik ben al succesvol geholpen door de klantenservice via 1200, dus deze kan dicht.
Badge +6
Hoi Brad, welkom op het forum van Simyo!

Fijn dat je al telefonisch bent geholpen, maar voor het geval andere forumgebruikers met eenzelfde vraag zitten, ga ik je topic ook even beantwoorden :)

Wanneer je een bundel wijzigt, dan gaat de wijziging in per de 1e van de maand erop, wanneer je voor de 25e van de huidige maand wijzigt.

Wanneer je op het moment een bepaalde bundel niet hebt, maar deze aanzet, dan gaat de bundel per direct in, echter naar rato.
Daarom wordt ook niet de volle prijs in rekening gebracht, maar maar een gedeelte voor de resterende dagen van september. Ook zou je naar rato MB's moeten krijgen, maar daar heb je een gelukje :)

Ik begrijp dat je dit helaas niet duidelijk werd uit de e-mail die je hebt ontvangen, ik ga uitzoeken hoe we dit duidelijker kunnen aangeven 🙂

Reageer