.

Beantwoord

Is het verbruik na bunderverloop vlotter?

  • 20 January 2019
  • 2 reacties
  • 221 Bekeken

Badge
Waarom verbruikt Simyo zoveel meer mbs als je per ongeluk buiten je bundel om bezig ben? Ik twijfel aan de correctheid. Normaal verbruik ik via Simyo bundel haast geen mbs, zonet binnen één uur, bundel verlopen niet opgelet, voor 160 mb verbruikt. Dat gebruik ik normaal niet eens binnen drie dagen.
icon

Beste antwoord door Jihane 21 January 2019, 19:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Simyo verbruikt niet, dat kan alleen de klant. De tarieven zijn zonder bundel wel veel hoger.

Wellicht heb je een reeks kleine of een grote update op je toestel ontvangen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Dideyo,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat je het zuur vindt dat er opeens veel MB's verbruikt zijn in jouw ervaring! Ik moet er eerst bij vermelden dat 160 MB's niet astronomisch veel verbruik is - dat zou erg goed kunnen met regulier internetverbruik. Ook heeft Ray gelijk: wij verbruiken zelf natuurlijk geen MB's, maar registreren slechts het verbruik dat plaatsvindt.

Ik raad je aan om dit artikel te lezen. Ik kan niet inzien waar je data aan verbruikt is, zoals ik ook niet je persoonlijke sms'jes of telefoongesprekken kan inzien op inhoudelijk niveau. Je toestel houdt je MB-verbruik wel bij, en in dat artikel lees je hoe je daarachter komt.

Gaat het daarmee lukken?

@ Ray, dank voor de hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer