.

Beantwoord

Is het mogelijk om in de lopende maand eenmalig extra MB's te kopen?

  • 22 July 2016
  • 7 reacties
  • 201 Bekeken

In mijn vakantie heb ik meer mb's nodig dan de rest van het jaar.
Is het mogelijk om in de lopende maand eenmalig extra mb's te kopen.
icon

Beste antwoord door Caspar 23 July 2016, 16:38

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Als je naar het buitenland gaat heeft dat geen zin, omdat buitenland internet (nog) niet uit je bundel gaat.
Reputatie 7
Als je vakantie viert in Nederland en je verwacht veel gebruik te zullen gaan maken van je databundel dan kan het inderdaad handig zijn om een extra databundel aan te schaffen. Maar dit kan natuurlijk altijd ook als het zover is, ofwel als de bodem van je bundel in zicht komt, maar je nog wat maand over hebt. :8
Ik blijf in Nederland. Het probleem is dat ik blijkbaar geen extra databundel kan kopen voor de 1e van de volgende maand met mijn simyo prepaid. Dat is behoorlijk frustrerend, want nu moet ik bij de wifipaal gaan staan..
Reputatie 7
Badge +7
Volgens mij kan je met prepaid voor 7 euro een 250GB bundel kopen die 30 dagen geldig blijft.
Ik heb het zelf nooit gedaan, maar ik zie niets staan dat het pas in de maand kan waarin je hem
nodig hebt.

Prettige vakantie, en succes met de jacht op Pokemons.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Inge Cecilia,

Welkom op het forum.

Ik zie dat je een Prepaid aansluiting hebt. Je kunt daarvoor gewoon een internetbundel aanvragen wanneer je in Nederland verblijft. De internetbundels kan je meerdere keren aanschaffen. Wanneer jouw bundel voor de looptijd van 30 dagen al op is, kun je gewoon een nieuwe aanschaffen op je Mijn Simyo. Heb je hier verder nog vragen over?

wimj12 en RicoK bedankt voor het meedenken, mannen!

Groetjes,
Caspar

...
Ik zie dat je een Prepaid aansluiting hebt. Je kunt daarvoor gewoon een internetbundel aanvragen wanneer je in Nederland verblijft. De internetbundels kan je meerdere keren aanschaffen. Wanneer jouw bundel voor de looptijd van 30 dagen al op is, kun je gewoon een nieuwe aanschaffen op je Mijn Simyo. Heb je hier verder nog vragen over?
...


Waarom moet je de bundel eerst opmaken?
Ik weet al dat ik over een paar dagen meer internet nodig heb, en dat het restant dan niet voldoende zal zijn.
Waarom kan ik dan niet gewoon nu al van 100 naar 250 MB?
Bij Netflix kun je gewoon tijdens de looptijd van de maand upgraden. Je betaalt gewoon automatisch het verschil in abonnementen.
Please make it possible!

Thanx.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bonzai,

Wat handig dat Netflix deze mogelijkheid heeft. Helaas werken wij met onze eigen systemen en voorwaarden en is dit geen mogelijkheid. Je kunt alleen een nieuwe bundel aanschaffen op het moment dat de huidige bundel op is. Ik vind je idee wel erg goed en ga dit dan ook doorgeven aan de juiste personen binnen Simyo.

Wie weet kunnen we jou in de toekomst wel blij maken met deze mogelijkheid. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan weten. We helpen je graag.

Groetjes,
Angela

Reageer