.

Beantwoord

Is er toevallig storing?

  • 9 April 2019
  • 1 reactie
  • 287 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik vraag me af of Simyo kampt met een storing, ik heb heel de dag al problemen met het bereik. Kan niet op internet komen en vanmorgen zag ik ook plots in het zh een 3g netwerk ipv 4g. En wie weet hoe ik dit probleem op kan lossen. Heb hier eerder ook lost van gehad en sinds de instellingen goed gezet waren was het probleem verholpen tot nu toe ( toen was ik net over van 3g op 4g)

Groetjes Jolanda
icon

Beste antwoord door Kevin 10 April 2019, 13:27

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jolanda67,

Welkom terug op het Simyo Forum!

Er is op dit moment in ieder geval geen storing. Ik kan ook geen problemen terugvinden op jouw locatie gisteren.

Kun je me meer vertellen over de problemen met het bereik? Zie je bovenin het scherm ook terug dat je minder streepjes bereik hebt? En heb je deze problemen alleen thuis of op meerdere locaties?

Sowieso komt het vaker voor dat je toestel even overschakelt van 4G naar 3G. Dit kan met verschillende zaken te maken hebben. Op de dekkingskaart van KPN kun je ook terugzien dat je adres een goede 4G verbinding heeft, maar een paar straten verderop is het bereik al iets minder. Ik zie in ieder geval al terug dat je gisterenavond nog een internetverbinding had. Dit lijkt dus opgelost?

Ik hoor het graag van je! 🙂

Groetjes,

Kevin

Reageer