.

Beantwoord

Internetprobleem

  • 19 June 2014
  • 8 reacties
  • 456 Bekeken

Hallo,

Mijn nr is vandaag over gezet naar Simyo. Bellen en smsen werkt. Internet werkt niet. Ik heb via de website de sms met internetinstelingen ontvangen en uitgevoerd, voor de S4. Nadat ik mijn tel opnieuw heb opgestart, werkt het nog steeds niet. Graag een reactie wat ik nog kan doen zodat het wel gaat werken. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Ernst 20 June 2014, 09:44

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Check even in Mijn Simyo of 'internet op je mobiel - Nederland' aanstaat! Staat helemaal onderin de Mijn Simyo pagina onder 'Mijn Instellingen'.
Check even in Mijn Simyo of 'internet op je mobiel - Nederland' aanstaat! Staat helemaal onderin de Mijn Simyo pagina onder 'Mijn Instellingen'.


Ja staat aan! 

Bedankt voor je reactie
Wanneer ik een CP-bericht aanvraag over de instellingen van mijn internet en deze uitvoer krijg ik een melding 'installatie niet voltooid'. Daar zit de kern van het probleem. 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem. 

bij voorbaat dank
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Kimsdekker, welkom op het Simyo forum!

We hebben elkaar toevallig zojuist aan de telefoon gehad en het bleek dat in jouw aansluiting op het netwerk de mogelijkheid om te internetten uit stond. Dan staat de optie 'Internet op je mobiel' gewoon aan, maar dat lijkt maar zo dus 😕

Dit hebben we rechtgezet en je hebt als het goed is al een nieuwe configuratie SMS gekregen. Mocht het nóg niet werken, zet dan je mobiel even uit en aan.


ahmed_a, dank je voor het meedenken 😃
Bedankt voor de goede service, internet doet het nu inderdaad weer.
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt dat je het nog even laat weten Kimsdekker 🙂
Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Zojuist wilde ik mijn nieuwe sim installeren en heb zowel mijn sim als mijn telefooninstellingen nagekeken zonder resultaat...
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Sovall,

Wat onhandig dat ook jij zonder Internet zit na het activeren van je nieuwe simkaart. Zo te zien heeft ons e-mail team zich hier inmiddels over gebogen en een aanpassing gemaakt op het netwerk. Dit zou ervoor moeten zorgen dat jij weer online bent. Is dit het geval?

Groetjes, Tiury

Reageer