.

Beantwoord

Mijn internetbundel is op en ik kan geen nieuwe bundel activeren. Wat nu?

  • 21 February 2017
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Badge
Door mijn fout om wifi niet in te schakelen is mijn internetbundel op. Ik krijg een berichtje dat ik een nieuwe bundel kan activeren als mijn MB's op zijn of de bundel verloopt. Helaas als ik het probeer krijg ik de melding dat het pas kan als mijn bundel afloopt.

Kunnen jullie mij hiermee helpen? Wl graag uiterlijk morgen weer kunnen internetten op mijn telefoon.

groet
Hans
icon

Beste antwoord door Samantha 21 February 2017, 15:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi deejay_g,

Oeps! Wat jammer dat je bundel zo snel op is gegaan. Wel vervelend dat het niet meer lukt om een nieuwe internetbundel te activeren. Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk weer wilt kunnen internetten.

Onze technische afdeling is hiervan op de hoogte. Als je het over 2 uur nog een keer probeert, zou het wel moeten lukken om een nieuwe bundel te activeren. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha
Badge
Hallo Samantha, bedankt voor je brichtje, maar helaas ik kan nog steeds geen nieuwe internetbundel activeren.

Ik krijg de volgende melding als ik wil activeren, terwijl mijn MB's op zijn:

Op dit moment kun je je internetbundel niet aanpassen. Dat kan weer na 23 februari 2017 of als je MB’s op zijn. Je moet er dan wel voor zorgen dat automatisch verlengen uitstaat.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Deejay_g,

Wat onhandig dat het nog steeds niet lukt! Ik heb dit meteen doorgezet naar de technische afdeling 🙂 Ik wil met jou afspreken dat ik jou een berichtje stuur zodra ik antwoord heb van die afdeling, goed? Mijn excuses alvast voor het ongemak!

Groetjes,
Jihane

Reageer