.

Beantwoord

Internetbundel ging niet aan, beltegoed weg?

  • 12 June 2015
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Ik ben nieuw bij Simyo. Gister avond dacht ik mijn internetbundel aangezet te hebben (op 4 dagen internet geklikt), maar blijkbaar werkte dit niet en is mijn beltegoed gehalveerd! Volgens mij heb ik het nu wel aan, maar ik ontving toch nog een sms dat mijn belbundel niet aan staat. Graag uitleg en mogelijkheid om een deel beltegoed terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Ali 15 June 2015, 12:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi tvangiffen,

Welkom op het forum.

Vervelend om te horen dat je beltegoed bent kwijt geraakt door mobiel internet.

Op 11 juni heb je de simkaart ontvangen. Ik zie dat de 100 MB maandbundel pas op 12 juni is aangevraagd. Uit je gegevens blijkt dat je op direct al (op 11 juni) gebruik hebt gemaakt van mobiel internet. Het verbruik vóór ingang van je internetbundel is dus verrekend met je beltegoed.

Het is voor alle klanten mogelijkheid om gebruik te maken van mobiel internet. Zolang de internetoptie is ingeschakeld kan je, met of zonder databundel, verbinding leggen met mobiel internet. Omdat ik kan voorstellen dat zo'n vergissing snel is gemaakt heb ik verzoek ingediend om éénmalig de kosten voor 11 juni te vergoeden. Het bedrag wordt bijgeschreven op je beltegoed. Dit kan later op de dag terug zien op Mijn Simyo.

Heb je hier nog vragen over?
Hoi -Ali,

Bedankt voor je reactie en begrip. Ik heb dit weekend een aantal keer met de klantenservice gebeld, die waren helaas een stuk minder begripvol en ik was al van plan om de klachtenafdeling te mailen. Dat hoeft nu niet. Ik ben zeer tevreden met deze tegemoetkoming en wat mij betreft is het hiermee afgedaan.

Nogmaals bedankt en vr. groet
Reputatie 3
Badge +7
Hoi tvangiffen,

Jammer dat je het telefonisch contact niet als prettig hebt ervaren.

Gelukkig ben je nu alsnog geholpen. Fijn dat je tevreden bent met de geboden oplossing 🙂

Reageer