.

Beantwoord

Internetbundel gekocht maar werkt niet, hoe kan dit?

  • 18 November 2018
  • 6 reacties
  • 380 Bekeken

Ik heb een een week terug een internetbundel gekocht, ik was per ongeluk over mijn vorige heen gegaan alleen nu heb ik 150mb die ik niet kan gebruiken en wel betaald heb (met beltegoed) volgens mij. Is er iets mis gegaan met dat ik over de 150 mb van vorige maand heen ging ? Of is er iets anders?
icon

Beste antwoord door Ashweeta 19 November 2018, 12:04

Bekijk originele reactie

6 reacties

Wat voor telefoon heb je Tirza7?
Ik zag dat basisinformatie ontbreekt in je profiel.
@Tirza7

Heb je naast je het tegoed van je internetbundel nog wel gewoon beltegoed? Dat is namelijk wel een vereiste.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Tirza7,

Welkom op het Forum!

Ik zie inderdaad dat je een bundel hebt gekocht, Het bedrag van de bundel wordt van je beltegoed afgeschreven. Je bundel werkt niet omdat je geen beltegoed hebt. Hierdoor is je simkaart uitgaand geblokkeerd en kan je niet internetten. Ik raad je aan om je beltegoed op te waarderen. Je simkaart wordt weer geactiveerd en je kan dan gebruik maken van je bundel.

@Friesian @Ray, Bedankt!

Groetjes,
Ashweeta
Mijn glazen bol werkt nog steeds 😇
Die van mij niet meer, die is kapot gesprongen van mijn lelijke kop.😏😛
Reputatie 6
Badge +5
Nou Friesian, zo erg zal het toch ook weer niet zijn? Inderdaad Ray 🙂 Je had helemaal gelijk!

Groetjes,
Niels

Reageer