.

Beantwoord

Internet zonder wifi werkt niet...

  • 30 June 2014
  • 3 reacties
  • 340 Bekeken

Badge
Sinds een week heb ik een sim only abonnement bij Simyo. Helaas lukt het mij niet om 3G te krijgen. Telefoon is goed ingesteld, op mijn Simyo staat internet -nederland aan en ik heb via sms een code geprobeerd te krijgen maar krijg als reactie dat het niet mogelijk is om mijn telefoon te configureren. Wat kan ik nog doen?
icon

Beste antwoord door Dries 1 July 2014, 15:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Gaabs,

Altijd vervelend als internet niet goed werkt... Het kan meerdere oorzaken hebben, dus ik zal een paar zaken met je doornemen :)

Ik zie dat je zelf de productoptie 'internet op je mobiel' een reset hebt gegeven op Mijn Simyo. Dat is heel goed, dat is ook het eerste dat ik altijd doe! Als je dit doet moet je er wel bewust van zijn dat je 5 minuten wacht voordat je een optie weer aan of uit zet. Je zet de optie duss uit, wacht 5 minuten en zet de optie dan pas weer aan. Doe je dit sneller, dan werkt het niet. Ik zie dat jij na 1 minuut de optie weer aan had gezet, dus ik heb het nu nog een keer voor je gedaan maar dan met 5 minuten ertussen 🙂 Zet je telefoon uit/aan om te testen of het heeft geholpen.

Je internetinstellingen kunnen ook verkeerd staan. Die kun je hier controleren.

Ik ben benieuwd of je inmiddels kunt internetten met het mobiele netwerk. Zou je daar een terugkoppeling van willen geven?
Badge
Beste Dries,
In de loop van de dag had ik ineens 3G. Bedankt voor je hulp.
Groet, Gabi
Badge +8
Hoi gaabs,

Super! Dan was het dus toch die optie 🙂 Fijn dat het inmiddels werkt en dat je het hier nog hebt laten weten.
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je het forum te vinden.

Groetjes,
Charlene

Reageer