.

Beantwoord

Internet werkt niet meer. Hoe kan dit?

  • 1 January 2018
  • 12 reacties
  • 389 Bekeken

Badge
Goededag,

Sinds de jaarwisseling doet alleen wifi het nog bij mij. Bellen lukt nog wel, alleen mijn mobiel internet werkt niet meer.

Hoe is dit mogelijk en zouden jullie dit kunnen verhelpen?

Mvg,

David Dries
icon

Beste antwoord door Asma 3 January 2018, 12:28

Bekijk originele reactie

12 reacties

Herstart je telefoon even. Zet hem bij voorkeur eerst een minuut of tien uit.

Ik had het zelfde. Vermoed overbelasting van het netwerk.

Beste wensen.. 😊

Edit: Ik had het gefixt door m'n telefoon te herstarten. Helaas geen mobiel internet.. Telefonie werkt wel.
Badge
Herstarten heeft niet geholpen, al een paar keer geprobeerd.
Goedemorgen,

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik vind het wel heel vervelend en zou graag een schadevergoeding zien.
dat het tijdens de jaarwisseling niet werkt snap ik, maar het is inmiddels 10.57 en mijn internet doet nog steeds helemaal niks.
Badge
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/netwerkproblemen-40999/index1.html#post179962

Niet de enige...
Hier ook!!!!!!!
Badge
Goededag,

Sinds de jaarwisseling doet alleen wifi het nog bij mij. Bellen lukt nog wel, alleen mijn mobiel internet werkt niet meer.

Hoe is dit mogelijk en zouden jullie dit kunnen verhelpen?

Mvg,

David Dries


Ik kan inmiddels weer gewoon internetten.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi allemaal,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat jullie internet niet werkte. 😞 Op 1 januari ondervonden wij een storing, welke op dezelfde dag om 14.00 uur is opgelost.

Klopt het dat jullie nu weer probleemloos kunnen internetten?

Nog de beste wensen!

Groetjes,
Asma

Goedemiddag. 
Mijn mobiel internet werkt niet meer sinds ik een nieuwe telefoon heb. Ook niet als ik de Simkaart terugstop in de oude telefoon. WiFi werkt wel en bellen gaat ook gewoon. Ligt dit aan de simkaart of aan de instellingen van Simyo? Groeten. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Miguel Mas Altos,

 

Super jammer dat je internet niet werkt, heb je de instellingen al gecontroleerd aan de hand van deze link? Dat wil nog wel eens een verschil maken. Zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor "internet handmatig"  instellen. Laat je me weten of het is gelukt?

 

Groetjes,

Daisy

 

Goedemorgen Daisy,

Bedankt voor je hulp, dit was precies de info die ik nodig had. Alles werkt nu dus bedankt en een fijne jaarwisseling!

Groeten,

Michel

Reputatie 7
Badge +6

He Miguel Mas Altos,

 

Top dat het is opgelost! Alvast een fijne jaarwisseling!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer