.

Beantwoord

Internet werkt niet. Is er een storing?

  • 1 January 2018
  • 23 reacties
  • 431 Bekeken

Beste Simyo,

By my werkt simyo mobiele internet sinds 0:00 1-1-2018 niet. Is er een netwerkprobleem? Hebben meer mensen er ook last van?
icon

Beste antwoord door Asma 3 January 2018, 14:46

Bekijk originele reactie

23 reacties

Hier hetzelfde probleem!
Zou ook graag willen weten wat er aan de hand is.
Ik heb hetzelfde probleem. Bellen kan wel. Dataverbinding ligt er uit.
Graag oplossing.
Dus ik ben niet de enige. Vreemd dat er geen melding wordt gegeven van Simyo op de site of via sms. Dacht in eerste instantie dat het aan mijn mobiel ligt....pffff....
Ik had het gefixt door m'n telefoon te herstarten. Helaas weer geen mobiel internet.. Telefonie werkt wel.
Helaas geen mobiel internet. Telefoon meerdere keren in en uitgeschakeld. Internet ligt er vanaf vannacht al uit. Klantenservice op feestdagen niet te bereiken. In er een storing? Op de website van KPN staat dat er geen storingen zijn.
Herstarten en batterij eruit helpt ook niet.
in mynsimyo staat internet op 'aan', dus het zou moeten werken .
Probleem ligt bij Simyo. Maar die zijn helaas nog niet open ;-)
De wachten dus.
Hier ook last van. Dataverbinding heeft er geen zin in...
Zullen ze dit ook met onze telefoonrekening verrekenen? Bij stroomstoringen is er ook restitutie. Heel irritant dat mobiel internet er al de hele nacht en ochtend uit is. En dat na oud en nieuw! En slecht dat er dan ook geen klantenservice is.
Same here. 2x toestellen (Nexus 5X) doen het sinds vannacht niet meer kwa mobiel internet.
APN setting portalmmm.nl staat goed.
Overige data is niet meer actueel (proxy,port, usernamet etc staan allemaal op 'not set').
Hier zelfde probleem sinds gisteravond! Nergens oorzaak te vinden en herstart werkt niet. Probleem ligt bij Simyo. Graag oplossing. Alvast bedankt.
Badge
Same here. Al bijna 12uur lang geen internet
Ook hier geen dataverbinding mogelijk.
Zullen ze dit ook met onze telefoonrekening verrekenen? Bij stroomstoringen is er ook restitutie. Heel irritant dat mobiel internet er al de hele nacht en ochtend uit is. En dat na oud en nieuw! En slecht dat er dan ook geen klantenservice is.
Je kan na 12 uur storing via de website een vergoeding aanvragen 😉
https://www.simyo.nl/storing en dan stap 4.
Hier ook zelfde probleem met internet, handmatig instellen of opnieuw starten helpt niet.

Zullen ze dit ook met onze telefoonrekening verrekenen? Bij stroomstoringen is er ook restitutie. Heel irritant dat mobiel internet er al de hele nacht en ochtend uit is. En dat na oud en nieuw! En slecht dat er dan ook geen klantenservice is.Je kan na 12 uur storing via de website een vergoeding aanvragen ;)https://www.simyo.nl/storing en dan stap 4.

Dank je wel voor feedback. Ga compensatie uiteraard aanvragen. Nog steeds geen internet.
Zelfde probleem: geen data-verbinding sinds ca. middernacht. Opnieuw opstarten, opnieuw verbinding laten zoeken, en instellingen nalopen geeft geen resultaat.
Het ontbreken van communicatie hierover door Simyo vind ik zeer storend.

Andries
Bij mij ook geen mobiel internet meer, sinds ongeveer 00:45.
Hier staat ook dat er een storing is bij Simyo: allestoringen.nl/storing/simyo

Hoop dat ze het snel oplossen!
Hier doet hij het inmiddels weer! Ik deed even 3G ipv 4G en daarna deed hij het ineens weer. Maar kan ook toeval zijn!
Bij mij werkt het ook weer. Had de telefoon even een kwartiertje uitgezet
check, all fine
Badge
Lijkt weer te werken... na 12uur en 20min
Netwerk werkt idd weer!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi allemaal,

Ontzettend balen dat jullie internet niet meer werkte. Het klopt dat wij op 1 januari een storing hadden. De storing is om 14:00 uur officieel afgemeld.

Ik kan mij goed voorstellen dat dit helemaal niet fijn voor jullie is geweest. Hiervoor onze excuses. 😞 Als een storing langer dan 12 uur aanhoudt, dan kun je een vergoeding aanvragen. De vergoeding is voor iedereen verschillend, het hangt namelijk van je bundels af. Wanneer je een Prepaid aansluiting hebt, dan geldt een vergoeding van 50 cent per dag. Je kunt je gegevens achterlaten op onze website.

Gaat het lukken zo?

Groetjes,
Asma

Reageer