.

Beantwoord

Internet werkt niet, hoe komt dat?

  • 31 October 2014
  • 5 reacties
  • 481 Bekeken

Sinds een paar dagen heb ik geen internet zonder WiFi. Roaming staat aan, ik heb niets veranderd op mijn Android toestel. Lastig, ik heb dagelijks internet nodig als ik buiten ben. Wat kan de oorzaak zijn?
icon

Beste antwoord door Charlene 4 November 2014, 12:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Waardoor het komt, ik heb geen idee, maar je bent in ieder geval niet de enige.
Ik reageer hier dan ook vooral zodat ik mailtjes krijg bij de reacties :p
Ik heb het zelfde probleem!heel vervelend
Badge +8
Hoi allemaal,

Welkom op het Simyo forum :)
Alle drie geen internet, dat is wel heel vervelend 😞 Ik heb jullie aansluitingen bekeken, en daar staat alles nog goed om te kunnen internetten.
Ik heb daarom voor jullie eigenlijk dezelfde vragen:

Kunnen jullie wel bellen en sms'en?
Hebben jullie dit op 1 plek, of op meerdere, en als dit op 1 plek is op welke postcode?
Hebben jullie je toestel al eens uit en aan gezet? En hebben jullie de sim al in een ander toestel geprobeerd?

Graag hoor ik van jullie het antwoord op deze vragen, en dan kan ik jullie helpen om het zo snel mogelijk werkend te krijgen.

Laten jullie het weten?

Groetjes,
Charlene
Hallo,
Ook ik heb mijn internetbundel aangepast van 300 MB naar 500 MB maar hij doet helemaal niks.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Denet, welkom op het Simyo forum 🙂!

Wat vervelend dat je internet niet werkt na het wijzigen van je bundel. Om dit te verhelpen, heb ik zojuist de simkaart instellingen gereset. Om dit goed te laten verwerken op het netwerk, dien je de simkaart voor een minuut of 15 uit je telefoon te laten. Na die 15 minuten start je de telefoon opnieuw op en kun je testen of het internet weer werkt 🙂

Laat je ons weten of dit heeft geholpen? Mocht het niet hebben geholpen, stuur ons dan even het type van je telefoon door, zodat we je kunnen voorzien van de juiste internet instellingen.

Reageer