.

Beantwoord

Waarom heb ik nog kosten na het uitzetten van het internet op Mijn Simyo?

  • 26 August 2016
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

Hoi,

ik heb gelezen dat je in "mijn simyo" je internet op mobiel uit moet zetten.
Dat heb ik gister gedaan, nu zijn er echter vanmorgen weer kosten voor internet berekend buiten mijn bundel.
Hoe stopt dit?

mvg
Annelie
icon

Beste antwoord door PaulH 26 August 2016, 21:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Wilma,

kosten zijn altijd ietsje later pas te zien op mijn simyo.
Daarnaast nog een keer verifiëren of internet uit staat op Simyo,
ga naar mijn simyo>instellingen>netwerkinstellingen zet
"Internet op je mobiel in Nederland":
uit.

Wat je ook op je telefoon voor de zekerheid kan doen is data uitzetten door Instellingen>Gegevensverbruik zorg ervoor dat mobiele gegevens uit staat.

Groet Paul

P.S. Laat maar weten of het is gelukt.
Hoi Paul,

Het is gisteren zeker uitgezet, heb dat nogmaals gecheckt.
Ik heb de datum gecheckt en de kosten waren van gistermorgen, dus dat heeft elkaar inderdaad gekruist.. Balen:(

Als je de data uitzet, is dat wanneer je het limiet op 0 zet? En dat je dan in je linker bovenhoek een onderbroken rondje standaard in je scherm hebt staan?

mvg
Reputatie 5
Badge +6
Hey Wilma,

als je de limiet op nul zet staat het officieel niet uit je moet echt het vakje mobiele gegevens uit zien staan.
zoals op het rechtse plaatje alleen dan niet aan maar uit(de eerste slider).
Daarnaast snap ik niet wat je bedoelt met een onderbroken rondje.

Groet Paul
Hoi Paul.

Heb nu het juiste gevonden, bedankt.
Nu is het rondje weg, en is er een uitroepteken bijgekomen :?
Even kijken wat dat weer is.
Hoop nu dat het in ieder geval stopt met de extra kosten.

Bedankt,

mvg
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Wilma 12,

Wat vervelend dat je in de war brengt met het verbruik na het uitzetten van de optie voor internet. Ik heb je aansluiting meteen erbij gepakt om het voor je te bekijken.

Het verbruik dat als laatst is geregistreerd heeft plaatsgevonden vóór dat je de optie uit hebt geschakeld. Het verbruik is met vertraging geregistreerd waardoor het lijkt alsof het erna heeft plaatsgevonden. Gelukkig is dit niet zo en hoef je je dus geen zorgen te maken over extra kosten buiten de bundel terwijl alle opties correct staan ingesteld.

PaulH, je bent met top adviezen gekomen! Enorm bedankt! Je hebt er vast veel aan gehad, Wilma.

Groetjes,
Ilias

Reageer