.

Beantwoord

Internet in het buitenland

  • 19 March 2013
  • 39 reacties
  • 3571 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Is er al iets meer bekend over bellen en internet in het buitenland.
Ik zag dat er in het 1e kwartaal 2013 meer duidelijkheid zou zijn
icon

Beste antwoord door Natascha 20 March 2013, 10:03

Bekijk originele reactie

39 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik denk niet dat je radar kan bellen voor het niet aanbieden van een dienst. Het is inderdaad zwaar irritant dat simyo het NU nog steeds niet aanbied, maar ik heb bij radar nog nooit een item gezien over een bedrijf die iets niet aanbied. (Ik ben een heel trouwe kijker!)

Verder is overigens het seizoen van radar afgelopen en ik mag hopen dat in september wanneer radar terugkomt Simyo inmiddels al internet heeft.
Ik denk niet dat je radar kan bellen voor het niet aanbieden van een dienst. Het is inderdaad zwaar irritant dat simyo het NU nog steeds niet aanbied, maar ik heb bij radar nog nooit een item gezien over een bedrijf die iets niet aanbied. (Ik ben een heel trouwe kijker!)

Verder is overigens het seizoen van radar afgelopen en ik mag hopen dat in september wanneer radar terugkomt Simyo inmiddels al internet heeft.


Je hebt waarschijnlijk gelijk. Ik zat te denken aan de koude douche, misschien maakt dat nog kans.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi FVeenstra en anderen,

Hopelijk hebben jullie nog even geduld. De antwoorden die wij geven zullen waarschijnlijk niet echt bevredigend zijn. Dat kan ik me best voorstellen, maar wij willen geen verkeerde verwachtingen creëren. Overigens werken wij bij Simyo niet met kleine lettertjes. Het niet kunnen internetten in het buitenland wordt zowel op onze internet tarieven pagina aangegeven als op onze veelgestelde vragen pagina.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Alex,
De zin "De internetbundel is alleen geldig voor internet in Nederland." heeft niet dezelfde betekenis als "Internet op uw mobiel werkt niet in het buitenland." De eerst zin laat enkel weten dat een internetbundel alleen voor internet op mobiel binnen nederland geldt. Daarmee zou het best kunnen dat in het buitenland roaming wel mogelijk is, maar dat die bundels daar niet gelden.
De tweede zin laat echt weten dat internet op uw mobiel in het buitenland niet mogelijk is. Bundel of niet, het is gewoon niet mogelijk!

Voor de belbundel kun je het ook zeggen "De bel- en smsbundel is alleen geldig voor bellen en smsen in Nederland." Deze zin klopt voor simyo, want als ik in het buitenland bel of sms dan wordt dit buiten de bundel gerekend. Bellen en SMSen in het buitenland is echter wel mogelijk.

PS. de SMS verdubbelaar staat tussen de INTERNET voordeelbundels. Klopt niet
Alex,
De zin "De internetbundel is alleen geldig voor internet in Nederland." heeft niet dezelfde betekenis als "Internet op uw mobiel werkt niet in het buitenland." De eerst zin laat enkel weten dat een internetbundel alleen voor internet op mobiel binnen nederland geldt. Daarmee zou het best kunnen dat in het buitenland roaming wel mogelijk is, maar dat die bundels daar niet gelden.
De tweede zin laat echt weten dat internet op uw mobiel in het buitenland niet mogelijk is. Bundel of niet, het is gewoon niet mogelijk!

Voor de belbundel kun je het ook zeggen "De bel- en smsbundel is alleen geldig voor bellen en smsen in Nederland." Deze zin klopt voor simyo, want als ik in het buitenland bel of sms dan wordt dit buiten de bundel gerekend. Bellen en SMSen in het buitenland is echter wel mogelijk.

PS. de SMS verdubbelaar staat tussen de INTERNET voordeelbundels. Klopt niet


Exact, ik krijg nog steeds niet de indruk dat de moderators overleggen met 'products' laat ze deze ommissie ook eens meenemen naar achter en een echte terugkoppeling doen. De zinsnede zegt alleen iets over het betaalmodel, niets over het wel of niet kunnen internetten
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet dat de Moderators de ontwikkelingen zo goed mogelijk volgen. Ik denk dat alles wat er te zeggen is, al gezegd is hier.

Daar ging het bij die post niet om. Ik wou in die post voornamelijk Alex corrigeren.
Ik ben benieuwd of internet in het buitenland voor 1 december 2013 er is! Ze zeggen van alles maar er gebeurt niets. Mijn contract loopt tot 1 december, daar zit ik aan vast........ jammer! dan stap ik over naar T-mobile!
Badge +6
Ik ben benieuwd of internet in het buitenland voor 1 december 2013 er is! Ze zeggen van alles maar er gebeurt niets. Mijn contract loopt tot 1 december, daar zit ik aan vast........ jammer! dan stap ik over naar T-mobile!

Hoi Pbmand,

Voor de zomer komt de optie om gebruik te kunnen maken van het internet in het buitenland.
Hoi Pbmand,

Voor de zomer komt de optie om gebruik te kunnen maken van het internet in het buitenland.


Ik heb met veel belangstelling dit topic gelezen, ik was vóór het aangaan van een contract op de hoogte van het ontbreken van mobiel internet in het buitenland en ben goed te spreken over het netwerk.
Toch begin ik het ontbreken van mobiel internet in het buitenland te missen, door bovenstaand antwoord ben ik vandaag nog maar niet overgestapt naar een ander netwerk.

Mits het om de zomer van 2013 gaat :pén er een acceptabele prijs aan de dienst hangt blijf ik lekker klant!

Kun je al meer vertellen over de mogelijkheden?
Badge +6
Ik heb met veel belangstelling dit topic gelezen, ik was vóór het aangaan van een contract op de hoogte van het ontbreken van mobiel internet in het buitenland en ben goed te spreken over het netwerk.
Toch begin ik het ontbreken van mobiel internet in het buitenland te missen, door bovenstaand antwoord ben ik vandaag nog maar niet overgestapt naar een ander netwerk.

Mits het om de zomer van 2013 gaat :pén er een acceptabele prijs aan de dienst hangt blijf ik lekker klant!

Kun je al meer vertellen over de mogelijkheden?


Hoi Harjan,

Welkom op het forum!
Fijn te horen dat je abonnement niet hebt opgezegd en hopelijk blijf je voor een lange tijd klant bij Simyo.:)
Het is mij niet geheel duidelijk wat je met mogelijkheden bedoeld. Kan je hier een toelichting opgeven dan dan kan ik je beter van dienst zijn. 🙂
Dank je,

Met mogelijkheden bedoel ik eigenlijk de beschikbare bundels en/of prijzen.

Ik neem aan dat als er voor de zomer meer bekend wordt er op bovenstaande wel al een antwoord zou kunnen worden gegeven.
Badge +8
Dank je,

Met mogelijkheden bedoel ik eigenlijk de beschikbare bundels en/of prijzen.

Ik neem aan dat als er voor de zomer meer bekend wordt er op bovenstaande wel al een antwoord zou kunnen worden gegeven.


Hoi Harjan,

Als die prijzen bekend zijn, dan maken we ze bekend :)
Zolang de informatie niet definitief is, geven we die niet.

Groetjes,
Charlene
Dus we kunnen vanaf vandaag gebruik maken van internet in buitenland!!! Yipieeee

Ik heb trouwens zon vermoeden dat dit niet gaat lukken omdat er ergens mensen je ONTIEGELIJK aan het lijntje houden.
Vind het belachelijk wat hier gebeurd, ik heb nog nooit meegemaakt dat een organisatie met een onervaren mensen zich zo belachelijk maken door dit constant te roepen. Echt een onprofessioneel en incompetent bedrijfsvoering.

Stop simyo maar lekker onder de steen waar het vandaan komt.
Ik ben na mijn abbo heel snel weer weg hier.

Zo dat moest ik even kwijt.

Gr,
Thomas
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tommyniesje,

Jammer dat je er zo over denkt. Wij vinden het ook erg vervelend dat het nog niet mogelijk is. We doen hier allemaal ons best om het snel te realiseren. Zonde dat we jou als klant hierdoor kwijtraken.

Groetjes,

Alex

Reageer