.

Internet Dagbundel

  • 5 January 2012
  • 8 reacties
  • 1111 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
In de periode van 26 t/m 31 december heb ik 5 bundels afgesloten (zie bijlagen) en uitsluitend BINNEN deze bundels van het internet gebruik gemaakt. Desondanks is er in deze periode 12€ BELTEGOED afgeschreven (zie bijlagen) voor ''Internet op je mobiel binnen Nederland''!!!

Ik dacht eerst dat dit een eenmalige fout was van het system maar het was ELKE DAG weer hetzelfde liedje (onterecht beltegoed afgeschreven).

VRAGEN
1. Hoe lang moet je wachten met internetten na het afsluiten van een dagbundel?

Je betaalt voor 24 uur dus ik vind het absurd als dat meer dan een paar minuten is, maar het lijkt er helaas wel op!!

2. Hoe lang duurt het voordat mijn onterecht afgeschreven beltegoed weer terug gecrediteerd wordt?

Ik heb meerdere malen gebeld en de ene medewerker vertelt mij 2 weken en de andere 4 tot 6 weken!!

3. Is het mogelijk om een bevestiging per email te ontvangen waarin duidelijk staat welk bedrag terug gestort wordt en in welke periode?

Ik heb hier telefonisch om gevraagd maar tot op heden nog niets ontvangen. Als de terugstorting echt zolang duurt dan kan zo'n bevestigings-email nog weleens van pas komen...

MEDE SIMYO-PREPAID KLANTEN WEES GEWAARSCHUWD BIJ HET AFSLUITEN VAN INTERNET DAGBUNDELS EN CONTROLEER UW VERBRUIK

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

8 reacties

Badge +3
Maar de volgende dag is de dagbundel wel op uit vrees ik toch?!,,,
Badge
Maar de volgende dag is de dagbundel wel op uit vrees ik toch?!,,, :o

Nutteloze opmerking als je het mij vraagt. Er staat duidelijk:

In de periode van 26 t/m 31 december heb ik 5 bundels afgesloten en uitsluitend BINNEN deze bundels van het internet gebruik gemaakt.
Badge +3
Ik hoop dat jij niet bij een klantenservice gaat werken vriend. aangezien de manier hoe je praat zelfs veeel erger is Dan bij www.pretium-telecom.nl
En ik zag niet dat je het had afgesloten had...en we zijn hier om elkaar te helpen...niet om elkaar 'nutteloze opmerkingen te geven'
Badge
En ik zag niet dat je het had afgesloten had...en we zijn hier om elkaar te helpen...niet om elkaar 'nutteloze opmerkingen te geven'

Je hebt gelijk. In ben enigzins geïrriteerd door de gang van zaken bij Simyo maar dat heeft niets met jou of jouw reactie te maken. Mijn excuses.
Badge +3
Ohhhh oeps....sorry! ;$ ik vind de klantenservice ook echt heel slecht... Hier op het forum doen ze wel goed hun werk... En het is dat de tarieven goedkoop zijn of anders was ik allang naar Vodafone overgestapt..

Edit@ ik krijg ook het gevoel dat de facturatie niet in orde is..

Edit2@ bij vodafone leggen ze alles goed uitgebreid uit... Zucht...en bij simyo worden ze gek van de klanten.. 😞
Badge +4
Hoi Remko,

Kun je mij in een prive bericht je telefoonnummer sturen?
Ik zal het verbuik dan voor je nakijken.

Groetjes Kim
Badge +4
Hoi Remko,

Internet verbruik wordt een aantal keer per dag verwerkt.
Momenteel zijn wij aan het uitzoeken waardoor er bij jou verbruik is berekend terwijl dit binnen de bundel had moeten zijn.

Ik zal vandaag 12 euro aan je beltegoed laten toevoegen, dit is het bedrag wat als buiten de bundel is berekend.
Als je nog vragen hebt, hoor ik dat graag.

Groetjes Kim
Badge
Beltegoed ontvangen. Hartelijk dank Kim!

Ik hoop dat er een oplossing wordt gevonden voor dit probleem.

Groet,
Remko