.

Vraag

Internet bundel aanpassen

  • 24 February 2013
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

Badge
Hallo Simyo

Ik heb een vraag. Ik heb een tijd geleden een abbonenemt afgesloten bij jullie dit was op 29-1-13. Ik heb een 1 jarig bundel van 500mb en 100 min met nummerbehoud aangevraagd. Dit nummerbehoud gaat per 20-3 in. Ik heb een vervangende nano-sim aangevraagd en ontvangen omdat ik een iphone 5 zou halen.

Nu heb ik een nieuw blackberry toestel gekregen en gelezen dat hier een blackberry internetbundel bij moet. 
Nu is mijn vraag of ik mijn 500 mb bundel kan wijzigen naar een 1000 mb blackberry bundel met 100 min en hiervoor dan een simkaart kan aanvragen die in mijn blackberry toestel past.

MvG.
Gerrit

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Badge
Mijn vraag is dus eigelijk of ik mijn bundel van 500 mb en 100 min om kan zetten naar blackberry bundel 1000 mb 100 min voor de 20e van Maart omdat dan mijn nummer word overgezet en dat ik dan vanaf 20-3 met mijn eigen nummer gebruik kan maken van deze simyo bundel. Ik heb mijn nano sim nog niet geactiveerd en de simkaart die ik kreeg bij mijn aanmelding wel geactiveerd maar nog niet in een toestel gehad. Ik kan alleen zelf mijn bundel nog niet aanpassen. 
Badge
Hallo

Ik heb het Blackberry toestel terug gegeven en zal toch voor de Iphone 5 gaan. Jullie kunnen deze vraag onbeantwoord laten en niks veranderen aan me abbonement. Jullie kunnen ook dit topic sluiten

Groet
Reputatie 2
Badge +1
Hey Gerrit89,

Bedankt voor jouw terugkoppeling. Ik zal op jouw verzoek dit topic sluiten.