.

Beantwoord

Internet bundel 30 dagen geldig?

  • 10 November 2017
  • 6 reacties
  • 198 Bekeken

Ik heb een 500mb internet bundel die op de 11e van de maand automatisch wordt opgewaardeerd via betaling . Dan verwacht ik ook op de 11e een maand (30 of 31 dagen) internet te krijgen. Helaas gaat pas op de 12e de bundel in, waardoor ik een dag buiten mijn bundel gebruik en als ik niet op let aardig wat geld kan kosten. Volgens mij klopt hier iets niet. Kan ik hier een antwoord op krijgen.
icon

Beste antwoord door Jihane 10 November 2017, 16:26

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik ga er even vanuit dat je prepaid hebt?

Op het moment dat je een internetbundel activeert dient deze vrijwel direct in te gaan.

Voor zover kan dat overigens alleen als de maand (30/31 dagen) om is of als de bundel volledig op is. Na aanschaf nieuwe bundel zou het vrijwel direct geactiveerd moeten zijn.

Bij Sim Only lopen de bundels altijd van de 1ste tot einde maand, ook de eventueel bijgekochte 500 MB loopt tot einde maand van aankoop.
Bij prepaid loopt de bundel automatisch op de dag van starten, dus niet op de 1e vd maand. in mijn geval de 11e vd maand.
Dat weet en schreef ik ook maar ik wist niet wat je bij Simyo afneemt. Dus ik beschreef beide constructies.

Dus als je op de 11e een internet bundel activeert dan zou die ook vrijwel direct moeten werken en niet een dag later.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Willy,

Welkom op het Simyo Forum!

Oh, jee! Ik kan me voorstellen dat dat dan erg onprettig zou zijn. De internetbundels verlopen na 30 dagen en dan gaat de nieuwe in. Ik zie nu alleen wel dat jouw bundel in is gegaan op 11 november. Ik ben benieuwd waar je zag dat dat niet gebeurd was? Op 10 november was er wel wat internetverbruik buiten een bundel (€ 0,16) maar verder zie ik niets terug.

Wil je me een screenshot sturen van de pagina die jij bedoelt? 🙂

@ Ray, dank voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,

Bedankt voor de reactie.
Ik heb nu geen screenshot. November heeft 30 dagen en dat geeft denk ik geen problemen, dus 1e keer dat het weer voorkomt is waarschijnlijk december. Ik meld me later.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi WillyRoos,

Top! Dan wachten we het af.

Groetjes,
Caspar

Reageer