.

Beantwoord

Internet in het buitenland

  • 8 January 2012
  • 7 reacties
  • 1853 Bekeken

Badge
Ik ben eigenlijk wel blij met simyo, zou alleen heel graag gebruik willen maken van internet in het buitenland. Kosten maken me niet gek veel uit want het gaat om relatief weinig dataverkeer. Zit het in de pijplijn dat dit mogelijk gaat worden?
icon

Beste antwoord door Kim1 9 January 2012, 10:17

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +4
Hoi Jan Willem,

Simyo ondersteund geen mobiel internet in het buitenland.
Het is niet bekend of dit in de toekomst zal wijzigen.
Mocht dit ooit wijzigen dan zal dat kenbaar gemaakt worden op de website www.simyo.nl.

Groetjes Kim
Badge +1
Hier is echt grote vraag naar. Hoor het ook in mijn omgeving. Zelf zou het voor mij de enige reden zijn om weg te gaan bij Simyo, dat ik niet kan internetten in het buitenland. Zou ik jammer vinden, want verder ben ik heel tevreden met Simyo.

Badge
Ik vind dit ook zot, zo zot zelfs dat het niet bij me op kwam toen ik vandaag en gister geen internet buiten wifi had. Heb me echt rot gezocht.
Bij nader inzien snap ik t ook werkelijk niet, 2012 en dan geen internet in een ander euro land, lijken de middeleeuwen wel.
Is bv super makkelijk om even via google een pizzatent of zo in de buurt te zoeken etc.
Gevolg: uiteindelijk kom je dus gewoon toch weer bij Kpn of vodafone uit met de daarbij horende prijzen.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Ramnik en Martine Simone,

Wij zijn ons ervan bewust dat er een grote vraag naar de mogelijkheid te kunnen internetten in het buitenland. Er wordt aan gewerkt om dit mogelijk te maken. Als internet in het buitenland mogelijk is zullen wij dit kenbaar maken op www.simyo.nl en op dit forum.

Groetjes,

Manisha
Badge +1
Fijn om te horen!


Groetjes, Martine
ik ga een aantal dagen naar New York, kan ik daar internetten met mijn mobiel of is het verstandiger om een prepayd kaart te gebruiken,of hebben jullie handige tips?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi meis,

Welkom op 't forum :)

Als je een Prepaid kaart daar koopt ben je al heel snel goedkoper uit. Internetten met je Simyo Sim Only kost daar € 5,00 per MB! Dat kan dus heel hard gaan. Alle tarieven vind je overigens hier. Heb je hier nog vragen over?

Voortaan kan je overigens het best even een eigen topic aanmaken als je een vraag hebt. Zo houden we het forum lekker overzichtelijk en krijg je ook vaak sneller antwoord op je vraag :D

Groetjes,
Caspar

Reageer