.

Vraag

internet

  • 4 April 2012
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

Badge
Ik heb vanaf november een abbonnement bij Simyo. Bellen plus internet. Ik krijg echter nog steeds het internet niet geïnstalleerd op mijn telefoon.

Had het eerst niet zo in de gaten omdat de startpagina van Google bijvb. er wel op komt, maar daar stopt het vervolgens. Ik dacht dat ik iets verkeerd deed. Ik heb een Alcatel toestel.

Ik heb al een mail gekregen, maar daar kan ik niks mee.

Hopelijk kan ik zo geholpen worden. Ik betaal dus al maanden voor enkel whatts app gebruik.....



Bedankt!

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Jolante,

Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag welke instellingen je nu hebt staan in het toestel. Graag ontvangen we ook een bevestiging dat whatsapp wel werkt op het toestel.

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hallo,



Hoe wil je een bevestiging krijgen van mijn whatsapp?

Welke instellingen bedoel je? Ik heb er niet zoveel verstand van......



Alvast bedankt.



groetjes Jolante
Reputatie 2
Badge +4
Beste Jolante,

Om verbinding te kunnen maken met het internet dien je internetinstellingen in te voeren in het toestel. Wij vermoeden dat een van de instellingen niet correct zijn ingevoerd. Als je gebruik kunt maken van whatsapp betekent dit dat het toestel wel verbinding maakt met het internet.

Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag welke internetinstellingen je hebt ingevoerd in het toestel.

Groetjes,

Manisha

Reageer