.

Beantwoord

Kan ik met Simyo Prepaid internet gebruiken in het buitenland?

  • 20 July 2018
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Badge
Vorig jaar heb ik voor de vakantie n internetbundel genomen op mijn prepaid sim only kaart. Nu kan ik bij instellingen alleen internetten in Nederland aan of uit zetten, de optie voor buitenland wordt niet getoond. Klopt dat?
icon

Beste antwoord door Niels 23 July 2018, 11:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Dat klopt, Simyo bied geen internet in het buitenland aan. Hebben zij nooit gedaan, alleen bij Sim Only.
Badge
Hallo Ray, bedankt voor je antwoord. Heb inmiddels zelf ook de mededeling op de site gevonden en men heeft mijn bundel inmiddels ongedaan gemaakt. Vorig jaar heeft t in Frankrijk toch echt gewerkt met dezelfde simkaart en telefoon als nu. Maar goed, dan maar even geen Internet in de vakantie.
Reputatie 6
Badge +5
Beste Peter zelf,

Wat leuk om je weer terug te zien op het Simyo Forum!

Ik zie inderdaad dat je inmiddels contact hebt gehad over het uitzetten van je internetbundel. Wat Ray zegt klopt helemaal. Het is helaas niet mogelijk om internet te gebruiken in het buitenland met een Prepaid aansluiting. Kan het niet zo zijn dat je vorig jaar in Frankrijk gebruik hebt gemaakt van een Wifi-verbinding? Dit is namelijk wel mogelijk :)

Met Sim Only kan je buiten Nederland wel gebruik maken van internet. Overstappen gaat gemakkelijk en binnen enkele dagen via de overzichtspagina van Mijn Simyo. Kijk voor meer informatie op het volgende blog. Heb je hier verder nog vragen over? Ik wil je in ieder geval een hele fijne vakantie wensen :)

Bedankt voor je reactie, Ray!

Groetjes,
Niels

Reageer