Beantwoord: Instellen mobiel netwerk voor Xiaomi M5

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Fedde Kortstra heeft ontvangen van andere leden.

Fedde Kortstra auteur
Startend Simyaan
Reacties: 1

12 augustus 2017, 19:30

Bij mijn Xiaomi M5 (Android 7.1.2 met Lineage-ROM) heb ik net een netwerkbundel aangeschaft. Bij de instellingen heb ik bij 'Mobiele netwerken' bij de toegangspunten een APN aangemaakt zoals in dit forum beschreven. Ik heb diverse screenshots gemaakt met daarin alle instellingen. Helaas is het resultaat dat er geen netwerk (internet) wordt gedetecteerd. Zijn er suggesties hoe dit op te lossen is?
Gemarkeerd als antwoord

Ik zie zaken die anders zijn dan bij mij.
Selecteer dat toegangspunt onder die je nu geselecteerd hebt eens?.
Start daarna je telefoon.

Vraagjes voor de duidelijkheid. Heb je een abonnement of prepaid? (bij prepaid moet je naast de internet bundel ook beltegoed hebben). Staat internet op je mobiel in Nederland aan op je MijnSimyo > instellingen > Netwerkinstellingen?

Bekijk originele reactie

1 Bijlage

• Ray antwoord
    Reacties: 6098 Sim Only Prepaid Android

12 augustus 2017, 19:38

Ik zie zaken die anders zijn dan bij mij.
    Selecteer dat toegangspunt onder die je nu geselecteerd hebt eens?.
    Start daarna je telefoon.

Vraagjes voor de duidelijkheid. Heb je een abonnement of prepaid? (bij prepaid moet je naast de internet bundel ook beltegoed hebben). Staat internet op je mobiel in Nederland aan op je MijnSimyo > instellingen > Netwerkinstellingen?
    || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! ||
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Fedde Kortstra heeft ontvangen van andere leden.

Fedde Kortstra auteur
    Startend Simyaan
    Reacties: 1

12 augustus 2017, 19:47

Het is opgelost, ik had bij 'mijn simyo' de netwerk niet aangezet. Hier had ik ook nooit aan gedacht, dus dank voor je tip!
  • Ray
    Reacties: 6098 Sim Only Prepaid Android

12 augustus 2017, 20:31

Graag gedaan.. )
    || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! ||
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Asma heeft ontvangen van andere leden.

AsmaAsma
    Moderator
    Reacties: 1176 Sim Only iOS
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

Globe trotter

Globe trotter

IJsbreker

IJsbreker

Meedenker

Meedenker

iOS expert

iOS expert

15 augustus 2017, 14:22

Hoi Fedde Kortstra,

Welkom op het Forum!

Ik ben blij om te horen dat je met de hulp van Ray nu kunt internetten. Dat is goed nieuws! :D

@ Ray, bedankt!

Groetjes,
    Asma
    Gelieve alleen privéberichten sturen wanneer hier om gevraagd wordt. Bedankt!

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie