.

Beantwoord

Kan ik als ik van Prepaid naar Abonnement ga binnen na één maand weer terug na Prepaid?

  • 23 February 2017
  • 12 reacties
  • 237 Bekeken

Kan ik na 1 maandabonnement, terug na prepaid? ivm. vakantie in buitenland en daar gebruik maken van whatsapp;-)
icon

Beste antwoord door franswon 23 February 2017, 14:42

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi SpringTime,

Volgens mij kan dat,
Bedankt Franswon, maar ik wil het zeker weten en niet straks voor verrassingen komen te staan 😉
Reputatie 7
Badge +9
Een moderator zal nog reageren!
Het kan ja, wat Franswon zegt dus, maar is behoorlijk omslachtig. Je krijgt te maken met een andere sim van simyo omdat de instellingen anders zijn bij sim only dan bij prepaid. Daarna moet het weer worden veranderd. Als ik jou was zou ik 2 dingen overwegen. Of een sim only van een jaar of een maand en dat eerder blijvend zodat je maar 1 simyo wissel hebt. Of In het buitenland een prepaid sim en daarmee WA.

In bepaalde delen van de wereld je een ander toestel mogelijk nodig.
Bron,
https://www.bellen.com/mobiel/checklist-mobiel-bellen-en-internet-op-vakantie

Fijne vakantie gewenst !
Reputatie 5
Badge +9
Hoi SpringTime,

Welkom op het forum :)

Slim van je om voor één maandje over te stappen van Prepaid naar Sim Only vanwege je vakantie. Het is zeker mogelijk!

Overstappen van Prepaid naar Sim Only kan met dezelfde simkaart. Wanneer je van Sim Only naar Prepaid gaat, zul je wel een nieuwe Prepaid simkaart moeten aanschaffen en daar nummerbehoud op aanvragen. Zorg er overigens ook voor dat je niet een jaarabonnement afsluit!

Heb je verder nog vragen? Zo niet, veel plezier in het buitenland ;)

@franswon en Friesian, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Heel hartelijk dank voor het duidelijke antwoord Caspar!
Groetjes, SpringTime.
Toch nog een vraagje; met Prepaid in het buitenland (zone 1 ), is het dan wel mogelijk te Whatsappen als er Wifi in het hotel aanwezig is?
Sorry ik ben blond;-)))
Jazeker, Wi-Fi staat los van Simyo.
Prepaid buitenland, via simyo bel en sms mogelijk en via Wi-Fi kun je data, dus ook WA, gebruiken.

Ennuh ik heb een kale, lelijke wat ik al vaker heb gemeld, knikker. ;)
Wie had dat gedacht? :):S:D
Oke, bedankt Friesian ehhhh, kale knikker (goed bedoeld hoor) :)))
Reputatie 5
Badge +9
Hoi SpringTime,

Domme vragen bestaan niet. Ook niet voor blondjes :P

Mooi dat je nu meer weet over het internet in het buitenland. Als je toch nog meer vragen hebt, weet je ons te vinden!

@Friesian met je kale knikker 🆒 bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Dank je wel Caspar voor het begrip :8
Ik ben heel blij dat ik hier met div. vraagjes terecht kan, want ik heb totaal geen verstand van dit soort zaken 🆒
Groetjes SpringTime.
Reputatie 5
Badge +9
Ahhw, graag gedaan hoor! We zullen je gids zijn door de telecomwereld 😉 Voor vragen kan je altijd bij ons terecht!

Groetjes,
Caspar

Reageer