.

Beantwoord

Ik ontvang alleen 3G, waarom werkt dit niet in buitenhuis?

  • 20 May 2020
  • 2 reacties
  • 505 Bekeken

Hallo, het al een tijdje zo dat er op mijn scherm 3g staat in plaats van de geselecteerde 4g in de instellingen.

Verder is het ook zo dat ik geen toegang heb tot mobiele data en/of internet zonder wifi ondanks dat Mobiele gegevens in zowel de app als mijn telefoon instellingen is ingeschakeld.

Telefoon: Motorola one hyper

Android versie: 10

icon

Beste antwoord door RicoK 20 May 2020, 15:12

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

Hallo @Matthijs Schoenmakers om je verder te kunnen helpen, wil je de volgende vragen beantwoorden:

  • Heb je Sim Only of Prepaid?
  • Kun je ‘al een tijdje’ nader toelichten? Had je voorheen wel 4G?
  • Heb je al eens een reset gedaan? Dit kan door of je simkaart uit je telefoon te halen en deze weer terug steken of je telefoon uitschakelen, even wachten en weer aan zetten. Hierdoor wordt je simkaart weer opnieuw op het netwerk aangemeld.

Edit: Mocht het bovenstaande niet hebben geholpen en om uit te sluiten of het aan je toestel ligt of niet heb je de mogelijkheid je een kruistest uit te voeren? Dus: wisseling van telefoon en simkaart?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Matthijs,

 

Goed dat je contact opneemt, ik ben benieuwd naar de antwoorden van vragen van RicoK. Dan kunnen we daarna verder kijken hoe we je kunnen helpen.

 

Thanks RicoK!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer