.

Beantwoord

ik kan niet internetten in Engeland, wat nu?

  • 18 November 2018
  • 13 reacties
  • 302 Bekeken

  • Beginner
  • 5 reacties
Hoe krijg ik internet in engeland.
Alles geprobeerd maar het werkt niet.
Heb een samsung s7.
Hij blijft zeggen je bent offline.
icon

Beste antwoord door Ray 18 November 2018, 12:54

Bekijk originele reactie

13 reacties

Hoi @Bmm

Vervelend als het niet werkt. Loop onderstaande lijst even na.


Sim-Only & Prepaid:
Staat bellen en gebeld worden in het buitenland en internet op je mobiel in het buitenland AAN op mijn Simyohttps://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_netwerkinstellingen ?
Staat data-roaming AAN op je toestel?
Staat je toegangspunt (APN) goed ingesteld? :
APN - internet
Gebruikersnaam - KPN (Is niet standaard ingevuld, deze zul je handmatig moeten invullen)
Wachtwoord - GPRS (als deze het niet doet gprs) (Is niet standaard ingevuld, deze zul je handmatig moeten invullen)

Sommige toestellen hebben de optie EU-Internet, deze moet, hoe verwarrend ook, op UIT staan.
Staat dit alles goed herstart dan je toestel en laat je toestel naar netwerken zoeken.

Vergeet niet de wijzigingen in de APN instellingen op te slaan.

Men dient er rekening mee te houden dat internetten en bellen buiten Zone 1 enorm veel geld kost.

Werkt bovenstaande allemaal niet? Als je in de gelegenheid bent om jouw simkaart in een ander, simlockvrij, toestel te doen en die andere simkaart in jouw toestel (kruisproef) kan je detecteren of het probleem aan (de instellingen van) de simkaart ligt of aan het toestel.
Als dit alles niet lukt dan zal een moderator de buitenlandoptie op je simkaart resetten.

Hou je ons op de hoogte?

+++Wij bedanken Franswon eeuwig voor deze handige en mooie lijst.+++
Moet ik dan een nieuw toegangspunt aanmaken?
Of de huidige aanpassen naar de juiste
Werkt allemaal voor geen meter helaas.
Zijn er nog andere opties.
Morgen zal een moderator een reset uitvoeren en zich bij je melden. De tips van Ray zijn goed maar dat extra zetje dat vaak werkt kan de Simyo medewerker verrichten.
Ok beter. Alvast bedankt. Wordt er een beetje flauw van.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Bmm,

Welkom op het Forum!

Balen dat het internet nog niet werkt! Ik heb je simkaart gereset. Dat houdt in dat alle instellingen opnieuw op het netwerk worden aangemeld. Kan je je telefoon een kwartier uithouden? Zo kan de reset zich voltooien. Het internet moet hierna werken.

Laat je het ons weten of het lukt?

@Ray @Friesian Bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Ashweeta
Helaas nog steeds geen internet.
Zijn er nog andere mogelijkheden.
Wifi gebruiken en ik zou zeggen een lokale (Prepaid) simkaart als optie. Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.
Ik stap wel over naar een andere provider.
Ik vermoed dat het een instelling is op je telefoon. Kun je een printscreen plaatsen?

Of de stappen bij toestelhulp volgen.
Beste @Bmm ik begrijp echt wel je gedachten maar ook bij andere providers zijn mensen waarbij het goed werkt en ook niet. Vooral de mensen met een probleem melden zich.

Succes bij een andere.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Bmm,

Ik zie dat het nergens voor nodig is om over te stappen naar een nieuwe provider. Alles werkt prima nadat je toestel opnieuw is opgestart! 🙂

Nog een fijne tijd in Engeland!

Groetjes,

Kevin

Reageer