.

Beantwoord

Ik kan mijn mb verbruik niet plaatsen. Hoe komt dat?

  • 14 January 2015
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Hoe kan het dat mijn mb's enorm snel op gaan en ook verbruikt worden terwijl ik op WiFi zit, en op tijden dat ik niet eens mijn telefoon gebruik?
icon

Beste antwoord door Tiury 15 January 2015, 16:18

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +1
Heeft u misschien apps die gebruik mogen maken van internet? bijvoorbeeld facebook apps, whatsapp etc. draaien door in de achtergrond en kunnen internet kosten.
Reputatie 7
Badge +9
Verder is het hebben van WiFi absoluut geen garantie dat je smartphone dan nooit overschakelt op het mobiele netwerk, dat gebeurt regelmatig bijvoorbeeld wanneer je internetverbinding via WiFi 's nachts wegvalt (gebeurt vaker dan je denkt) of als het WiFi signaal tijdelijk wat zwakker is bijvoorbeeld door interferentie in jouw omgeving.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Kimgerber, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat vervelend om te lezen dat je je MB verbruik niet kunt plaatsen, ten opzichte van je telefoongebruik. Zoals Andreas en Scotsman al aangeven, zijn er vaak apps die op de achtergrond door blijven draaien en is het gebruik van wifi niet altijd zeker, behalve als je je datagebruik uitzet op je telefoon.

Wij kunnen helaas niet zien wat er voor dit verbruik heeft gezorgd, maar jij zelf wel. In dit blog bericht leggen we uit hoe je dit doet. Ik verwacht dat je hier een stuk wijzer van zal worden 🙂. Laat je me weten of dit je heeft geholpen?

Bedankt Andreas en Scotsman, voor jullie reactie! 🙂

Reageer