.

Beantwoord

Ik kan mijn internetbundel niet gebruiken. Wat nu?

  • 18 July 2017
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Badge
Hallo forum,
Ik heb gister een internetbundel aangeschaft alleen wist ik niet dat ik dan ook nog extra beltegoed op mijn mobiel moest zetten dus eigenlijk wil ik mijn beltegoed wel weer terug en dan mijn internetbundel niet meer, is dit mogelijk? Want ik vind het zonde dat ik nu 10 euro heb betaald zonder mijn internet te kunnen gebruiken.
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Caspar 19 July 2017, 14:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Supergrover2001,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je nu je internetbundel niet kan gebruiken en vooral omdat je helemaal hebt opgewaardeerd om de bundel aan te schaffen. Ik heb zojuist ervoor gezorgd dat je je bundel nu kan gebruiken. Ik heb namelijk € 0,01 toegevoegd zodat je aansluiting weer actief is!

Ben je hier blij mee?

Groetjes,
Caspar
Badge
Bedankt!!
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan! Als je verder nog vragen hebt weet je me te vinden ;)

Groetjes,
Caspar
Badge
Hallo Casper,

Kan ik misschien ook mijn beltegoed terug krijgen want als ik op mijn IPhone SE mijn mobiele gegevens aan zet doet hij het niet. Ik heb alles goed staan dus hij zou het moeten doen. Hij heeft het nu 1 keer gedaan maar dat was ook maar even voor de rest doet hij het niet.
Is het mogelijk dat ik mijn beltegoed terug krijg? Alvast bedankt😊
Badge +7
Hoi Supergrover2001,

Wat jammer dat je internet nog niet werkt! Ik zie dat je je vragen in meerdere topics aan het stellen bent. Jihane is je bijvoorbeeld al aan het helpen met precies dezelfde vraag in dit topic. Ook ben je nog een ander topic hierover gestart.

Om het forum overzichtelijk te houden, om iedereen sneller te kunnen helpen en om iedereen evenveel kans te willen geven op een antwoord op zijn of haar vraag, wil ik je vragen om 1 van deze topics te kiezen om je vragen in te stellen. Dan helpen we je graag verder in het door jou gekozen topic. Stel dat iedereen telkens een nieuw topic zou starten met dezelfde vraag, dan zou iedereen heel lang moeten wachten op een antwoord van ons. Puur omdat we je 3 keer hetzelfde antwoord aan het geven zijn. Niet echt handig, toch?

Als je nog vragen hebt, kies hier 1 topic voor uit en dan helpen we je graag verder.

Groetjes.
Samantha

Reageer