.

Beantwoord

Ik kan geen prepaid data bundel aanzetten.Waarom niet?

  • 17 September 2014
  • 3 reacties
  • 373 Bekeken

Ik heb gisteravond Internet aangezet via mysimyo (op telefoon van m'n dochter). Ik zou 4 smsjes krijgen ozi. Echter er gebeurde niets?? Dus staat het nu aan of niet?? Daarnaast heb ik geprobeerd om een databundel aan te zetten (250MB) . Als ik eindelijk dat tabblad gevonden heb. (erg onduidelijk op de website). dan krijg ik een: Error 500: Internal server error . Wat doe ik fout??
icon

Beste antwoord door Ernst 18 September 2014, 10:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Pelican, welkom op het forum van Simyo :)

Gisteren heb je ook via Twitter contact gehad met de klantenservice. Toen is je uitgelegd dat je een oude Lowcall aansluiting hebt.
Die kennen geen internetbundels en daarom kun je die dus niet kiezen.
Charlene (^CS) heeft je deze link gestuurd waarin wordt uitgelegd hoe je naar Prepaid kunt overstappen.

Heb je daar al naar kunnen kijken?
Ja ik mag dan opnieuw lid worden van de club. Niet zo klantvriendelijk. Als ik toch door het hele process heen moet, kijk ik eerst even bij andere providers of ik daar betere opties heb. Dat is nl. dezelfde moeite. Ik ben toch niet zo weg van het doorlopen van de internet verbinding, buiten de bundel. Andere providers bieden daar een oplossing voor als het "gratis" doorgaan op een hele lage snelheid. Ik heb bewust prepaid om de kosten in de hand te houden.
Badge +6
Hoi Pelican,

Het is inderdaad niet anders mogelijk dan even een nieuwe bestelling te plaatsen als je gebruik wil maken van een Internetbundel, omdat we helaas niet een Lowcall aansluiting kunnen omzetten naar een Prepaid.

Bij onze Prepaid ontvang je op zowel 50% als 100% van je Internetbundel een waarschuwing via sms en e-mail, daarop kan je vervolgens zelf je dataverbruik aanpassen of ervoor kiezen om de optie "Internet op je mobiel / MMS" uit te zetten via Mijn Simyo 🙂

Reageer