Ik heb de meeste fora even doorgespit om te kijken of daar wellicht een oplossing voor mij tussenzit, maar vooralsnog heb ik alles wat ik lees ook zelf uitgeprobeerd, maar dus zonder succes. Ik ben uit frustratie naar een KPN winkel gegaan om te vragen wat het zou kunnen zijn. De medewerker liet mij weten er niets mee te maken hebben, maar hoorde wel mijn verhaal aan.. Hij had het erover dat er een reset uitgevoerd moet worden op het BOSS systeem of zo iets dergelijks? Kan dit kloppen? De laatste keer dat ik een medewerker van Simyo aan de telefoon had, liet hij me weten dat hij alles had gedaan en dat ik maar naar een andere provider moest gaan.. Ik was uiteraard erg verbaasd over die reactie. Ik heb de hoop dat iemand hier mij nog kan helpen, want ik zou het graag voor mijn volgende vakantie opgelost willen hebben. Ik kan het nu ook niet testen, want ik ben gewoon in Nederland, maar wie weet heeft iemand toch nog de gouden tip!!!
Beste antwoord door Niels
Bekijk originele reactie