.

Beantwoord

Ik heb mijn 80% sms niet ontvangen. Bestaat dat niet meer?


Goedemorgen! Ik krijg zojuist een smsje dat ik volledig door mijn internet maandbundel heen ben, waar ik lichtelijk door werd verrast. Normaliter kreeg ik nog wel eens een berichtje als ik op 50% en/of 75% van m'n bundel zat, zodat je daar rekening mee kan houden. Bestaat dat niet meer of moet/kan ik hiervoor ergens een notificatie-optie aanzetten? 🙂 Gr. Paul
icon

Beste antwoord door Samantha 25 July 2017, 11:06

Bekijk originele reactie

12 reacties

Ik heb hier hetzelfde probleem. Jullie geven aan bij 80% en 100% verbruik een notificatie te geven. Nu zag ik vanochtend bij het zelf openen van de app ineens dat ik er al 40 euro overheen zat, terwijl ik helemaal geen notificatie heb ontvangen. Hoe heeft dit kunnen gebeuren?
Blijkbaar was het WiFi signaal gisteravond in huis niet sterk genoeg en is mijn tel overgeschakeld op 3G. Een melding had ik dan wel verwacht dan dat ik nu ineens met een hoge rekening zit. Gr. Iris
Badge +7
Hoi PaulvE,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je werd verrast door dit 100% sms'je! We sturen altijd sms'jes wanneer je je bundel voor 80% hebt verbruikt, en wanneer je deze voor 100% hebt verbruikt. Ik zie dat we het 80% sms'je naar je hebben gestuurd op 19-07-2017 om 12.03 uur. Kun je dit in je telefoon nakijken?

@inijland, Jij bent natuurlijk ook van harte welkom op het forum 🙂 Ik kan het me voorstellen dat het vervelend is dat je deze sms'jes niet hebt gezien. We hebben het 80% sms'je gestuurd op 24-07-2017 om 00.01 uur, het 100% sms'je hebben we vlak daarna gestuurd. Deze heb je om 00.11 uur ontvangen. Ik raad je aan dit na te kijken in je telefoon.

Laten jullie het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha
Beste Samatha,

Die smsjes hebben mijn telefoon nooit bereikt. Anders had ik hier ook niet aangegeven dat ik geen notificatie heb gehad. Kan ik ergens in de app zien hoeveel smsjes ik heb ontvangen (en dus niet verstuurd, want dat kan ik wel vinden). Maar ergens gaat er dus iets niet goed. Jullie systeem zegt smsje verstuurd en bij mij zijn ze niet binnengekomen op mijn telefoon (dan had ik namelijk wel direct actie ondernomen op het WiFi signaal) en zit ik nu wel met een torenhoge rekening.


Groet, Iris
Hi Iris,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb geen sms van afzender 1200 meer in mijn inbox staan en ik kan me eerlijk gezegd niet heugen dat ik die vorige week gehad heb. Dan zou ik um per ongeluk direct gewist moeten hebben. Er zit niets anders op dan een weekje zonder Mobiele Data. Groeten Paul!
Excuus, was aan Samantha natuurlijk! 😁
Badge +7
Hoi iNijland en PaulvE,

Dat is wel vreemd zeg! Ik ga dit laten onderzoeken door onze technische afdeling. Zodra ik meer weet, kom ik hier uiteraard bij jullie over terug. Ik verwacht dat ik hier morgen of vrijdag al een reactie over krijg.

Ik heb bij jullie allebei ter compensatie 1000 MB aan je account toegevoegd. Als je inlogt op Mijn Simyo, zie je daar een cadeautje staan. Als je deze uitpakt, wordt de 1000 MB geactiveerd. Dit gebeurt in de maand dat je het cadeautje uitpakt. Je kunt er dus zelf voor kiezen of je deze MB's deze maand al gebruikt, of deze voor een andere maand bewaart.

@ iNijland, In je verbruik kun je helaas geen ontvangen sms'jes terugvinden. Dat komt omdat voor het ontvangen van sms'jes geen kosten in rekening worden gebracht.

Laten jullie het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?

Groetjes,
Samantha
Hi Samantha!

Allereerst bedankt voor t uitzoeken, hopelijk kunnen iets terug vinden! En bedankt voor de extra bundel, dat wordt uiteraard heel erg op prijs gesteld 🙂

Groeten Paul
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Paul,

Graag gedaan 🙂 We zijn hier nog steeds mee bezig, maar zodra er meer bekend is laat ik het weten! Hopelijk zal dat later vandaag, of anders volgende week zijn.

Groetjes,
Jihane
Ik heb hetzelfde probleem je vertrouwt erop dat je ee sms krijgt.. ik kijk nu toevallig op mijn app en zie im een torenhoge rekening... ik baal hier enorm van... had 500 mb bij gekocht omdat ik een sms had gekregen van 80% maar daarna niets meer... hoe kan dit...
Heb al in mb inbox gekeken maar daar ook geen sms binnen gekomen van opnieuw 80 % en 100%
Hoe gaan we dit oplossen want een rekeningnummer an 200 euro is nie niks kan ik je wel zeggen..
Reputatie 6
Badge +7
Hoi PaulvE en Jp1990,

Bedankt voor jullie geduld!

Ik vind het ontzettend vervelend dat jullie kosten buiten jullie bundel hebben.

Ik heb het zojuist uitgezocht en zie dat de waarschuwingssms'jes wel zijn verstuurd, maar mogelijk niet goed zijn aangekomen. Hiervoor onze excuses!

De gemaakte kosten buiten jullie bundel zal ik hierom volledig vergoeden. De vergoeding zal rond half augustus voor jullie zichtbaar zijn op de juli factuur. Is dat goed?

@ Inijland, ik zie dat je inmiddels al contact met één van mijn collega's hebt gehad. Ook voor jou geldt dat er een eenmalige vergoeding is aangevraagd. :$

Laten jullie het weten als hier vragen over zijn?

Groetjes,
Asma
fijn dat er naar gekeken is,
nog fijner dat dit vergoed word,
alvast vriendelijk bedankt
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jp1990,

Heel graag gedaan! :$

Ik wens je alvast een hele fijne dag toe.

Groetjes,
Asma

Reageer