.

Beantwoord

Ik heb hoge kosten gemaakt. Wat nu?

  • 27 October 2018
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Ik heb een hele hoge rekening ontvangen van Simyo, dit zonder dat ik van te voren op de hoogte ben gesteld van de snel stijgende kosten!! Simyo heeft mij niet eens geïnformeerd dat mijn data op was en hierdoor ben ik Blindelinks over mijn data bundel gegaan!! Hoe kan het zijn dat Simyo mij niet informeerde? Doen ze dit om extra geld te verdienen van hun klanten??? Dit is trwns ook meteen een klacht naar simyo!!!
LET OP: SIMYO LAAT JE NIET TIJDIG WETEN WANNEER JE BUNDEL OP IS, HIERDOOR STIJGEN DE KOSTEN EXTREEM HOOG EN KAN JE ONVERWACHT HOGE KOSTEN ONTVANGEN
icon

Beste antwoord door Jihane 29 October 2018, 17:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Klanten horen een bericht te krijgen bij 80 en 100% verbruik van de bundel. Deze berichten zijn realtime en komen binnen als sms.

Kun je checken of ze hier inderdaad niet in staan?

Een moderator zal je ook nog te woord staan in dit topic.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sgcc.b,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je zulke hoge kosten gemaakt hebt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je juist een heleboel sms'jes hebt ontvangen ter waarschuwing. Op 16 oktober kreeg je bericht over dat je originele internetbundel op 80% zat, en op 19 oktober dat hij helemaal op was. Je hebt daarna meerdere malen bundels van 500 MB's bijgekocht, en telkens kreeg je sms'jes die je lieten weten dat desbetreffende bundels op 80% en daarna op 100% zaten. Op 27 oktober liep je verbruik zodanig op dat je geblokkeerd bent wegens hoogverbruik, om te voorkomen dat je nog meer kosten zou maken.

Kun je deze sms'-berichten terug vinden?

@ Ray, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer