.

Beantwoord

Ik heb hoge buitenbundelkosten. Wat nu?

  • 27 January 2019
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Beste Simyo,

Vanochtend werd ik met een schrik wakker. Ik was in slaap gevallen tijdens het kijken van een YouTube-filmpje en blijkbaar was dat filmpje aan het doorspelen. Het thuisinternet is er toen blijkbaar afgegaan, waardoor het filmpje doorspeelde op de bundel.

Door deze negatieve samenloop van omstandigheden heb ik nu plotseling een rekening van 200 euro. Ik heb nu 100 euro betaald om überhaupt weer mijn simkaart te kunnen gebruiken. Wat ik hiervan geleerd heb is de bundel altijd uit te zetten thuis, maar daarmee krijg ik mijn geld niet terug natuurlijk. Ik vroeg mij af, omdat ik ook al een tijd bij Simyo zit en verder tevreden ben met de service, of er niet voor een keer een coulance regeling kan worden getroffen. Ik ben wel vaker over mijn bundel heengegaan, maar dat was terwijl ik wakker was. Toen heb ik de extra kosten ook gewoon betaald en onlangs heb ik mijn bundel ook uitgebreid.

Ik hoop voor deze ene keer op wat coulance, dan zorg ik ervoor dat het niet weer gebeurt.

Met vriendelijke groet,

Yp
icon

Beste antwoord door Jihane 28 January 2019, 13:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Yp,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me zeer goed voorstellen dat dat even schrikken is! Slim dat je alvast MB's hebt bijgekocht, en dat je je aansluiting ook hebt gedeblokkeerd door die aanbetaling van € 100,- te doen. Ik heb je aansluiting bekeken, en ik ga nog even nader overleggen. Ik stuur je dadelijk een privébericht met meer informatie, goed?

Groetjes,
Jihane
Beste Jihane,

Prima. Dan wacht ik even af.

Groetjes,

Yp
Reputatie 7
Badge +10
Top 🙂 Je hebt bericht! Ik spreek je daar verder!

Groetjes,
Jihane

Reageer