.

Beantwoord

Ik heb geen netwerk, wat nu?

  • 14 July 2016
  • 8 reacties
  • 154 Bekeken

Onlangs heb ik een nieuwe telefoon en een nieuwe simkaart gekregen. Nadat ik alles geïnstalleerd hebt, de goedkeuring heb gekregen op mijn simyo, de instellingen op de Samsung J3 gecheckt had, was ik in de veronderstelling dat ik "ready to go was"!...niet dus. Ik kan wel bellen en sms-en en ook kan ik het internet op met behulp van WIFI, maar mijn internet-bundel aanboren buiten de "WIFI-grenzen" van mijn huis, lukt niet. Ik weet effe niet wat ik verkeerd doe. Wie helpt deze digibeet?
icon

Beste antwoord door Caspar 14 July 2016, 17:11

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Heb je in je Mijn Simyo omgeving internet op je mobiel aangezet?
Hallo Rico K.
Onder het kopje "netwerkinstellingen" heb ik alles op AAN staan. Is dat wat je bedoelt met "omgeving internet aanzetten'?
Reputatie 7
Ja, dat bedoel ik......:(

Heb je al eens de Simyo toestelhulp geraadpleegd. De J3 staat er (nog) niet tussen, maar de J1 wel. Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/samsung/galaxy-j1-j100h/internet

Kun je hier wat mee?
Dank Rico, maar het probleem is nog niet opgelost. Ik heb het idee dat alles goed ingesteld is. Ik ga nu denk ik de simkaart erop nieuw indoen. Wellicht dat dat helpt
gedaan en geen verschil
Reputatie 5
Badge +9
Hoi niels T,

Welkom op het forum :)

Wat vervelend dat je internet niet goed werkt. Super onhandig natuurlijk!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie inderdaad dat je de instellingen op Mijn Simyo goed hebt staan. Ik heb jouw internet een reset gegeven. Hierdoor wordt je internet opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel helemaal uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.

Heeft dat niet geholpen? Probeer dan eens je simkaart in een ander toestel. Krijg je dan wel internetverbinding zonder WiFi? Ik ben heel benieuwd!

@RicoK bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Bedankt

Je collega bij de klantenservice hebben mij al geholpen en het probleem is opgelost

Dank en groet
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Niels T.,

Wat fijn om te horen! Veel plezier met je aansluiting!

Laat je 't weten als ik nog iets voor je kan betekenen?

Groetjes,
Jihane

Reageer