.

Beantwoord

Ik heb geen melding ontvangen dat mijn databundel op is. Hoe kan dat?

  • 3 January 2020
  • 6 reacties
  • 578 Bekeken

vandaag eerste dag simyo, prepaid bel tegoed en databundel van 5 euro gekocht.

Ik heb geen sms gekregen dat de bundel 50% dan wel 100% op was en er is direct een groot deel van mijn bel tegoed eraan opgegaan. 

De Simyo app databundel balance bijgehouden, maar die is kennelijk niet actueel.

Maar ik ging ook uit van sms waarschuwingen.

(Nu achteraf zie ik dat er mailtjes zijn binnengekomen, maar daar krijg ik geen waarschuwingen op, ik verwachte sms-jes)

 

Groet, Marilou

icon

Beste antwoord door Daisy 3 January 2020, 11:42

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Marilou,

 

Welkom op het Simyo forum, ondanks deze vervelende reden. 

 

Ik zie dat de waarschuwingsms'jes vlak na elkaar zijn verstuurd op 2 januari om 21:20, omdat het verbruik dan heel snel is gegaan. Weet je wel waar het internet aan is verbruikt? Anders kan je dan aan de hand van deze link proberen te achterhalen zodat het in de toekomst niet nog een keer gebeurd.

 

Groetjes,

Daisy

Kan het zijn dat de sms jes naar het verkeerde nummer zijn gestuurd want ik heb ze niet gehad. nummer is die ochtend pas ongezet en toen heb ik ook pas de sim erin gezet.

Ik heb geen sms gekregen.

dit lijkt me standaard message. lees even mijn tweede melding. 

Reputatie 4
Badge +4

Hey Marilou,

 

Wat ontzettend zuur zeg. Het lijkt erop dat de mogelijkheid om te internetten al wel aanstond op het toestel en op Mijn Simyo. Als je dat niet wil, dan raad ik je aan dat uit te schakelen. Verder heb ik ook even gecontroleerd of de waarschuwingsberichten zijn verzonden. Deze zijn naar jouw nummer verzonden rond het tijdstip wat Daisy aangaf. Heb je verder al via de link van Daisy gecheckt waar je internet aan op is gegaan? Want dan kunnen wij je beter verder helpen om dit verbruik in de toekomst te voorkomen.

 

Verder kan er soms wat op je toestel gebeuren waardoor je geen sms binnen krijgt. Deze omstandigheden hebben wij hier op een rijtje gezet. Ik hoor het graag als je de tips in deze en uit de vorige link hebt doorgenomen.

 

Groetjes,

Ouael

het tel nr is die ochtend omgezet , ik vermoed dat ze naar het verkeerde (oude) nr zijn gestuurd. Want anders ga ik wel twijfelen aan Simyo als sms-jes niet aankomen.

Dan is inderdaad het aanzetten van internet bij prepaid geen optie omdat mijn beltegoed onopgemerkt kan worden opgegeten.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Marilou,

Ik heb het even nagekeken en zo te zien is alles 's avonds verstuurd naar je te behouden nummer. :no_mouth:

Nou snap ik wel dat het niet je bedoeling was om deze kosten te maken en dit is natuurlijk niet echt een goeie binnenkomer. Ik zal daarom eenmalig de kosten van € 12.59 vergoeden. Dit zie je na het weekend terug aan je beltegoed!

Kan ik je nog ergens anders mee helpen? :blush:

Groetjes, 
Bas

Reageer