.

Beantwoord

Ik heb geen internet, wat nu?

  • 4 August 2016
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Hallo, ik heb 1000 mb cadeau gekregen ivm 1 jaar lidmaatschap, maar het lukt mij niet om hier gebruik van te maken op mijn Samsung Galaxy J5. Graag jullie assistentie, volgens mij staan alle instellingen goed. Bij voorbaat hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Jihane 5 August 2016, 12:42

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi marjolein klerks,

Wanneer heb je deze mail gehad? Als je de mail deze maand pas hebt gehad, gaat hij automatisch volgende maand in als je nieuwe bundel weer in gaat.

Graag hoor ik of dit je een beetje op weg heeft geholpen?

Zo niet hoor ik het graag!:)

Mvg,

Simnlru
Hallo, op 1 aug. Om 05.55 uur. In de app staat de 1000 mb in beeld maar op mijn telefoon heb ik geen internet. Groet Marjolein
Hoi Marjolein.

Toch ff een double check.
Internet staat aan op mijn simyo?
APN is goed ingesteld...toestelhulp J5.

Ik hoor graag of dit helpt.

Suuk 6.
Friesian
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marjolein Klerks,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat jij gebruik wilt gaan maken van je gratis 1000 MB's! Ik zie dat die inderdaad actief zijn intussen. Ook de optie 'Internet op je mobiel' staat gewoon aan. Je zou dus moeten kunnen internetten! Ik heb die optie voor jou ge-reset. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Wellicht lost dit het probleem op!

Als dat niet werkt, dan kun je het beste even je telefooninstellingen doornemen. Dit kun je het beste doen met de Toestelhulp tool. Je klikt dan op jouw telefoon en vervolgens op 'Internet'. Met behulp van leuke, visuele instructies word je door het proces begeleid. :)

Mocht dit niet de oplossing blijken, dan raad ik je aan om je simkaart even in een ander toestel te plaatsen en andersom. Op die manier kun je peilen waar het probleem zich bevindt!

Hou je me op de hoogte?

@ Simnlru en Friesian: Dank voor de hulp, mannen!

Groetjes,
Jihane

Reageer